"דמי תיווך"

מנחם טוקר תובע מאות אלפים מאיש העסקים מאיר גורביץ'

איש התקשורת החרדי מנחם טוקר, תובע כחצי מיליון שקלים מאיש העסקים מאיר גורביץ', בשל עסקת תיווך שלטענתו עשה עבורו למכירת ווילה בסביון, ב-22 מיליון שקלים (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: עפר גדנקין)

איש התקשורת החרדי, מנחם טוקר, הגיש תביעת ענק כנגד איש העסקים מאיר גורביץ', לאחר שהאחרון מסרב לשלם לו את דמי התיווך על עסקת מכירת ווילה מפוארת בסביון, שלטענתו, ביצע עבורו.

על פי החשיפה של ליטל דוברוביצקי ב'ידיעות אחרונות', התביעה הוגשה בבית המשפט השלום בפתח תקווה על ידי פרקליטו של טוקר, עורך הדין שמעון גרוס.

על פי התביעה, טוקר תיווך בין גורביץ', בעל השליטה בחברת הנדל"ן 'ארזים' לרוכשי הווילה, לפי הדיווח ב'ידיעות', מדובר הווילה נרשמה על שמה של רעייתו של איש העסקים מוטי בן משה, ומשפחת בן משה גרה בה.

מדובר בווילה מפוארת ומרוהטת בשווי של 22 מיליון שקלים. בעבר, אירח גורביץ' בווילה המפוארת את האדמו"ר מסאטמר בעת ביקורו בישראל.

בתביעה, טוען טוקר כי גורביץ' ניצל את קשרי הידידות והאמון בין השניים כדי לחמוק מקיום ההתחייבויות שלו אליו, זאת למרות שטוקר, לטענתו, השקיע כשנה של תיווך בין הצדדים עד לחתימתו של החוזה לפני כשנה.

טוקר תובע דמי תיווך כמקובל בתחום, של כ-2% בסך 475 אלף ש"ח, גורביץ' לעומת זאת מוכן כעת לשלם לו 190 אלף ש"ח בלבד.

גורם המקורב לגורביץ' הגיב ל'ידיעות' ואמר: "הגשת התביעה נגד גורביץ' היא ניסיון לסחוט אותו ולנצל את היותו של התובע איש תקשורת עם קשרים רבים".

תגובתו של מנחם טוקר לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר