מסלול ייחודי לנשים חרדיות ב'בר אילן':

B.A. בפסיכולוגיה - הדרך להגשים שליחות בקריירה

המחזור החמישי בחוג היוקרתי לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן לנשים חרדיות, יוצא לדרך. הביקוש לפסיכולוגים עולה בהתמדה ומתרחב לתחומים מגוונים (לימודים, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

הפסיכולוגיה הוא כלי טיפולי רב עוצמה המספק מענה לקשת רחבה של בעיות נפשיות, חינוכיות והתנהגותיות, שמסייע לנו להבין טוב יותר את עצמנו, את משפחתנו ואת הסביבה שבה אנו חיים.

הביקוש לפסיכולוגים עולה בהתמדה ומתרחב לתחומים מגוונים, מהבית והמשפחה ועד לארגונים, רשויות ומוסדות מכל הסוגים. משכך, הלימודים מתאימים לקשת תפקידים מקצועיים רחבה ומגוונת ביותר, החל מהמישורים הטיפוליים בנפש ועד לתחומי משאבי אנוש.

החוג ללימודי פסיכולוגיה בקמפוס החרדי באוניברסיטת בר אילן, ידוע כמקום של מצוינות מקצועית ומחקרית בלתי מתפשרת, ומציע מגוון קורסים מרתקים ועדכניים. לימודי הפסיכולוגיה בקמפוס מתקיימים בקבוצות קטנות ומתאפיינים ביחס אישי, באופן שתורם לאיכות ההוראה ולהבנת החומר הנלמד.

סגל החוג לפסיכולוגיה בקמפוס החרדי של בר אילן כולל מרצים וחוקרים מהשורה הראשונה, ביניהם גם מטפלים ברמה הגבוהה ביותר. כמו-כן, ההדרכה במחלקה מבוססת על מודל של "חוקר-מטפל" ומציעה התנסות מעשית במהלך הלימודים. כך זוכות הסטודנטיות הלומדות לתואר בפסיכולוגיה להכשרה מקצועית ברמה גבוהה, תוך כדי עבודה משותפת והנחייה צמודה של מיטב החוקרות והמטפלות בארץ.

הלימודים נערכים במסגרת הקמפוס החרדי של האוניברסיטה ומותאמים במיוחד לאישה החרדית המבקשת להקפיד על אורח חייה, ולשמור על ההשקפה אליה הורגלה ועל בסיסה היא מנהלת את משפחתה, ללא כל שינוי וסטייה מהמסורת החרדית.

הגב' נחמי חרש, ראש מדור קמפוס חרדי באוניברסיטת בר אילן אומרת, כי "רוב בוגרות התכנית במחזורים הקודמים המשיכו לתארים מתקדמים, כמו פסיכולוגיה קלינית, פסיכולוגיה חינוכית וארגונית במוסדות היוקרתיים ביותר בארץ. נתון זה מעיד על איכות התכנית והנשים שסיימו את התואר, ועל כך שהלימודים בקמפוס הם ברמה האוניברסיטאית הגבוהה ביותר שיש במגזר החרדי ועומדת בדרגה אחת עם כל התכניות באוניברסיטאות המובילות בישראל".

גב' חרש מוסיפה, כי הלימודים בקמפוס מתקיימים בהפרדה מוחלטת ובאווירה חרדית, מתוך חשיבה על הצרכים של הנשים החרדיות, תכנית הלימודים נבנתה מתוך מחשבה רבה והיא מתקיימת בקמפוס החרדי במשך שלושה ימי לימוד מרוכזים בשבוע.

לקבת פרטים נוספים כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר