"עומד במריו"

הדיינים החליטו: לערוך 'שיימינג' לסרבן הגט

אלתר חיים מייזליש, חסיד מבני ברק, הוגדר על ידי דייני בית הדין כמי שעומד במריו ומסרב לשחרר את אשתו מעגינותה על ידי מתן גט, ובשל כך הם הורו לפרסם את תמונתו - ולהתרחק ממנו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' באב תשע"ט | 06.08.19
אלתר חיים מייזליש, ה'סרבן' (צילום: אתר בתי הדין)

בית הדין הרבני בתל אביב-יפו החליט לאחרונה לפרסם את שמו ותמונתו של אלתר חיים מייזליש, אותו הוא הגדיר כ"סרבן גט - שעומד במריו ומסרב לקיים את הוראת בית הדין לגרש את אשתו".

הדיינים שישבו בהרכב הרלוונטי הם הרב ישראל שחור, הרב דניאל כ"ץ והרב נפתלי הייזלר, שהורו כי לנוכח התנהגותו המתוארת של מייזליש, יש לעשות לו 'שיימינג'.

וכלשונם: "לקיים את התקנות הבאות ביחס לסרבן הגט:
• לפרסם את שמו ותמונתו.
• לא לסחור אתו, לא להאכילו להשקותו או לארחו ולא לבקרו בכל יום.
• אין להתיר לו להגיד קדיש בכל מניין שהוא או לעלות לתורה או לעבור לפני התיבה.

לפי הפרסום ב-ynet, נישואי בני הזוג מייזליש עלו על שרטון לפני מספר שנים, אך עד כה - למרות שנפרדו באופן סופי ובית הדין החליט שעליהם להתגרש - הם לא הצליחו להגיע להסכמה על מתן גט.

בחודשים האחרונים חלה התפתחות דרמטית במקרה הכאוב, כאשר הדיינים הטילו את האחריות למצב הנוכחי על הגבר, אלתר חיים מייזליש, ובשל כך הגדירו אותו כ'סרבן גט'.

את ההחלטה האחרונה, של דייני בית הדין בתל אביב, לערוך לגבר 'שיימינג', הם קיבלו בעקבות בקשה מפורשת מצד האישה, שרה, והוסיפו: "הבעל עומד במריו ומסרב לקיים הוראת בית הדין לגרש את אשתו. לנוכח זאת, ולאחר בחינת המקרה, מקבל בית הדין את עמדת האישה ומורה על הוצאת צו כנגד הבעל, מר אלתר חיים מייזליש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר