התייחסות ראשונה

ינקלביץ': "ימים מאוד לא קלים עבורי ועבור משפחתי"

"אין לי ספק שמנסים לנגח את בני גנץ באמצעותי", כך הגיבה ח"כ עומר ינקלביץ, בשיחות סגורות, על הטענות נגדה ואמרה כי "אלה ימים מאוד לא קלים עבורי ועבור משפחתי" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ינקלביץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ח"כ עומר ינקלביץ' (כחול לבן) בהתייחסות ראשונה לטענות נגדה שהאשימו אותה כי הדליפה מתוך דיונים פנימיים בסיעה וזכתה להגנתו של יו"ר המפלגה, ח"כ בני גנץ.

ינקלביץ' צוטטה ב'ידיעות אחרונות' כשאמרה בשיחות סגורות: "ברור שזה לא נעים, אלה ימים מאוד לא קלים עבורי ועבור משפחתי, אבל ברור שאני לא אתן לאף אחד את העונג לראות אותי נשברת".

לדבריה: "אין לי ספק שמנסים לנגח את בני גנץ באמצעותי. זה ברור ושקוף, אבל אני לא חושבת על עצמי. מצער להיווכח שבמדינת ישראל, בשנת 2019 ,יש כאלה המנסים לטעון שאישה לא יכולה להתקדם על בסיס כישוריה, השכלתה ועשייתה".

ינקלביץ' הוסיפה ועמדה על ההבדל בין כשגבר נבחר לכנסת לבין כשאישה נבחרת, כאשר לא מחטטים בעברו של הגבר, ואמרה כי "המסר הזה משפיל נשים וחושף את הפנים המכוערות של הפוליטיקה ושל התקשורת בישראל".

מקורביה של ינקלביץ' התייחסו לטענות שהח"כית הדליפה מהיונים הפנימיים ואמרו לעיתון: "היא מעולם לא הדליפה דבר וחצי דבר מדיוני כחול לבן, אבל מי שרוצה ברעתה חוזר על המונח 'הדלפות' שוב ושוב. הצילומים יצאו מהסלולרי שלה על ידי צד שלישי, מאחורי גבה וללא הסכמתה. ברגע שגילתה זאת דיווחה מיוזמתה לגורמים הרלוונטיים במפלגה והתנצלה בפני מי שנפגע. היא הייתה זו שיזמה את בדיקת הפוליגרף".

"היא לא נכשלה בבדיקה. בפוליגרף נוצרה סיטואציה גבולית מפני שהמידע אכן יצא מהמכשיר שלה, אבל לא בהסכמתה", טענו מקורביה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר