הותר לפרסום

החייל שנרצח בפיגוע בגוש עציון - דביר יהודה שורק הי"ד

דביר יהודה שורק הי"ד הוא החייל, בן ה-19, שנרצח הלילה בפיגוע בגוש עציון • הלוויתו תתקיים בהמשך היום • ראש הממשלה נתניהו: "כוחות הביטחון במרדף כדי ללכוד את המחבל" (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
הנרצח על רקע זירת הפיגוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הותר לפרסום: דביר יהודה שורק הי"ד הוא החייל, תלמיד ישיבת ההסדר 'אור תורה מחניים' בן ה-19, שנרצח הלילה (חמישי) בפיגוע בגוש עציון, הלוויתו תתקיים בהמשך היום. דביר נעדר מאז שעות הערב המאוחרות ולפנות בוקר כוחות צה"ל איתרו את גופתו לאחר שנרצח בדקירות.

דביר הי"ד הוא בנם של רחל ויואב שורק, פובליציסט ועורך מגזין 'השילוח', בעבר שימש עורך בעיתון 'מקור ראשון'. סבו, הרב בנימין הרלינג הי"ד נרצח באינתיפאדה השנייה בפיגוע ירי בהר עיבל הסמוך לשכם לאחר שמחבלים פתחו באש לעבר קבוצת מטיילים.

אביו קיבל עליו את הדין וכתב בקבוצת ווצאפ של עיתונאי המגזר: "ה' נתן וה' לקח". ראש הישיבה שלו, הרב שלמה וילק, ספר הבוקר: "הוא הלך לירושלים לקנות מתנות לרבנים שלו כהכרת תודה ובדרך חזרה קרה הפיגוע הנורא הזה. הוא נמצא מחובק עם הספרים שהוא קנה. אנחנו מזועזעים מזה. לאן ממשיכים עכשיו? בעיקר לדקה הבאה ולשעה הבאה.

"כל כך הרבה מה לומר עליו, בחור שנמצא בתוך עולם של יראת שמיים ושמחה וטוב", הוסיף בראיון לגל"צ.

דובר צה"ל תת-אלוף רונן מנליס מסר הבוקר: "במהלך הלילה קיבלנו דיווח על נער בן 18 שקרוביו לא הצליחו ליצור איתו קשר משעות הערב המאוחרות. הם דיווחו לנו מאוחר מאוד בלילה. הקפצנו כוחות מהחטיבה המרחבית עציון ובהם גששים. במהלך הלילה, סביב 3:00-2:30 מצאו הכוחות את גופת הנער ליד הכניסה למגדל עוז. מותו נקבע. הוא נדקר ונהרג".

"אנו מבינים שמדובר בפיגוע טרור. על גופו נמצאו פצעי דקירה. עדיין רב הנסתר על הגלוי. הוא התחייל גיוס לצה"ל אבל טרם ביצע שירות בצה"ל, הוא היה על אזרחי ועדיין בשלב הלמידה בישיבה. הוא ממשפחה מוכרת באיו"ש".

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מסר: "הבוקר התבשרנו בפיגוע דקירה קשה. כוחות הביטחון נמצאים עכשיו במרדף כדי ללכוד את המחבל השפל ולבוא עמו חשבון. אני שולח בשמי ובשם הממשלה תנחומים למשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר