הראיון המלא

מדבר על הכל; השר זאב אלקין בראיון באולפן

ההסתה של איווט ליברמן ויאיר לפיד; הסיכויים של רה"מ בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה אחרי הבחירות; הקמת המטה החרדי בליכוד והאם החרדים צריכים לדאוג? השר זאב אלקין באולפן (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

כותרות הראיון:

"ליברמן מחפש קטטה ומחפש תשומת לב. מי שרוצה לעזור לו להגדיל את כמות המנדטים מוזמן להגיב לו ולריב אתו. כל בר דעת מבין שליברמן עושה את הפרובוקציות בכוונה כדי שיתקפו אותו.

"אי אפשר לדעת איך הבחירות יסתיימו. גם הימים וגם השמאל יהיה להם לא פשוט להוציא אנשים מהבתים פעם נוספת. מי שיצליח להרכיב את הגוש הגדול הוא יהיה ראש הממשלה.

"הקולות לפייגלין, בן גביר ונועם ילכו לפח. הקבוצות האידיאולוגיות שיצליחו להוציא אנשים מהבתים הם ינצחו. המשקל של החרדים יהיה יותר גדול בבחירות הקרובות. אני מעריף שש"ס תתחזק ל-9 מנדטים, ויהדות התורה תתייצב עם שמונה מנדטים. אני עומד בראש המטה "זזים ימינה" על מנת להוציא אנשים מהבתים. יש חשש שתעלה ממשלת שמאל.

"המדיניות הייתה שהולכים עם הגוש, השותפים הטבעיים שלנו. ב-2013 עד הרגע האחרון לא חתמנו הסכמים עם בנט ולפיד. הפעלנו כל דרך אפשרית ללחוץ על בנט להקים ממשלת חרדים. אם אתה רוצה שנתניהו יקים ממשלה, לך לקלפי תצביע ועדיף שתצביע מח"ל ואל תישאר בבית לך לשכנים שלך.

"ראש הממשלה הקים השבוע מטה חרדי בתוך הליכוד. אנשים לא שמו לב, הליכוד הקצה מקום משוריין לנציג של המגזר החרדי. אני קורא לחרדים להתפקד לליכוד ולהשפיע בליכוד. כולם מבינים שלגודל הליכוד תהיה השפעה על ההחלטה על מי תוטל הרכבת הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר