מכה לג'

מסתמן: 'יהדות התורה' מאבדת את המנדט השביעי

4 חודשים אחרי הבחירות לכנסת מסתמן כי כפי שטען הליכוד כל העת הוא זה שזכאי למנדט ה-36, יהדות התורה יורדת ל-7 על חשבון יצחק פינדרוס שייאלץ לעזוב את הכנסת (פוליטי)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

עוד לא סופי אך עדיין מעורר דאגה במפלגה החרדית: הכתב הפוליטי עמית סגל, פרסם הערב (חמישי), כי לאחר בחינה חוזרת של תוצאות הבחירות האחרונות לכנסת, הליכוד עולה במנדט אחד ומקבל את המנדט ה-36 ואילו יהדות התורה מאבדת את המנדט השמיני על חשבונו של יצחק פינדרוס. יצוין, כי לא מדובר בהחלטה של בית המשפט אלא בסיכום סופי של ההצבעות שהגיע לידיו של סגל.

כזכור, מיד לאחר היוודע תוצאות הבחירות טען עמית הלוי כי חלו טעויות וזיופים בספירת הקולות וכי על חודם של כמה קולות הוא זה שצריך להיכנס לכנסת על חשבונו של פינדרוס. הלוי עתר לבית המשפט ברגע האחרון לערעור ומאז מתנהל הליך בנושא.

כזכור, בתום בדיקה מדוקדקת של הקלפיות, ובעקבות עתירות שהגיש נציג אגודת ישראל בוועדת הבחירות המרכזית, אברהם יוסטמן, נקבע כי יהדות התורה תקבל את המנדט השמיני, שהכניס את יצחק פינדרוס לכנסת.

מאות בני ישיבות, התגייסו בתוך זמן קצר, כדי לעבור על אלפי הפרוטוקולים של הקלפיות ברחבי הארץ וועדת הבחירות המרכזית, כדי למצוא קולות אבודים עבור 'יהדות התורה' לאחר אי סדרים רבים שנמצאו בתהליך ספירת הקולות.

פעילי המפלגה הדפיסו את כל הפרוטוקולים של אלפי הקלפיות ברחבי הארץ וכן את התוצאות כפי שפורסמו על ידי ועדת הבחירות, וכך, במשך הלילה, ישבו מאות בני ישיבות במודיעין עילית ועברו על כל קלפי וקלפי, תוך שהם בודקים בעיקר ארבע מפלגות - הליכוד, ש"ס, יהדות התורה ואיחוד מפלגות הימין.

התוצאה המשמעותית יותר מבחינת יהדות התורה היא מימון המפלגות שמושפע ישירות ממספר המנדטים של המפלגה ואיבוד המקום השמיני הוא איבוד תקציב משמעותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר