ב'עוצמה' תוקפים

מנדלבליט יודיע: לפסול את מרזל וגופשטיין

היועץ המשפטי לממשלה צפוי להודיע מחר את דעתו לוועדת הבחירות, ולפיה יש למנוע את התמודדותם לכנסת של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין • "מנדלבליט עובד אצל הרפורמים" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Shlomi Cohen/Flash90)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנלדבליט, צפוי להודיע מחר (שלישי) לוועדת הבחירות המרכזית כי יש לפסול את התמודדותם של ברוך מרזל ובנצי גופשטיין - כך דווח הערב בחדשות 13.

לפי הדיווח, למרות שבכירים במשרד המשפטים סברו כי יש לפסול כליל את התמודדות מפלגת עוצמה יהודית, מנדלבליט החליט להימנע מצעד זה.

עוד דווח כי מנדלבליט התלבט האם לפסול גם את מועמדותו של איתמר בן גביר, שכזכור כבר התמודד בבחירות הקודמות, אך בסוף החליט שלא להמליץ על פסילתו.

וועדת הבחירות המרכזית צפויה לפרסם את החלטתה בקרוב, אך את ההכרעה הסופית יקבל בית המשפט העליון, לאחר הגשת העתירות.

במפלגת עוצמה יהודית הגיבו הערב בחריפות רבה לדיווח. "שוב מתגלה כי היועץ המשפטי לממשלה עובד אצל הרפורמים ומשמש נציג לשמאל הקיצוני במשרד המשפטים. ההדלפה החמורה של עמדת היועץ המשפטי כאשר בקשות התגובה מטעם עוצמה יהודית טרם הוגשו מלמדת כי עמדתו הוכרעה מראש".

עוד נמסר בהודעת המפלגה, כי "למרות שהוצגה בפני היועמ"ש שורה ארוכה של מעשים והתבטאויות חמורות של חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, בהם ביקור וסיוע לארכי מחבלים שיושבים בכלא, מנדלבליט אפילו לא חושב לפסול אותם. היועץ המשפטי לממשלה מסרב לקבל את הכרעת בית המשפט העליון לפיה ברוך מרזל יכול לרוץ לכנסת ופועל בצורה אנטי דמוקרטית. יועץ משפטי כזה צריך ללכת הביתה עוד הערב".

ברוך מרזל אומר הערב: "יצא המרצע מן השק. אין כאן דעה משפטית, אלא דעה פוליטית של מנדלבליט ושי ניצן שלא ניסו ליצור אפילו למראית עין עמדה של צדק טבעי. ההחלטה שלהם כבר התקבלה מראש. כך לצערנו מתנהלת מערכת המשפט בישראל".

בנצי גופשטיין מסר: "הרפורמים מנסים כבר במשך שנים להעמיד אותי לדין ללא הצלחה, וכשלא צלחו דרך בית המשפט פנו לנציגם במשרד המשפטים אביחי מנדלבליט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר