"דרעי פרטנר"

אביגדור ליברמן נגד איווט: הבחירות יעברו - השנאה תישאר

בבחירות 2019 יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן מתחרה עם יאיר לפיד מי מסית יותר נגד החרדים, אך בבחירות 99' דווקא אביגדור ליברמן יצא נגד קמפיין ההסתה שכוון לעבר הציבור החרדי (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איווט נגד איווט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90 ולע"מ)

בבחירות 2019 אביגדור ליברמן מתחרה עם יאיר לפיד מי מסית יותר נגד החרדים, אך אביגדור ליברמן של בחירות 99 יצא דווקא נגד קמפיין ההסתה שכוון לעבר הציבור החרדי.

בבחירות בשנת 99, התמודדה 'ישראל ביתנו' לכנסת כשמולה מפלגת 'ישראל בעלייה' בראשות נתן שרנסקי ויולי אדלשטיין שיצאה לקמפיין אנטי חרדי.

בקמפיין של 'ישראל בעליה' הזהירו מפני מינוי יו"ר ש"ס אריה דרעי לשר הפנים: "МВД под ШАС контроль? Hет! МВД под HАШ контроль", ובתרגום: "משרד הפנים לשליטת ש"ס? לא. משרד הפנים לשליטה שלנו".

הקמפיין של ליברמן ב-99 (באדיבות: אריה יואלי, סרוגים)

בתגובה, יצא ליברמן נגד הקמפיין האנטי חרדי. בקמפיין הבחירות של 'ישראל ביתנו' נכתב: "שרנסקי ודרעי הם פרטנרים. הם גוררים אותנו לתוך קונפליקט בין מגזרים. הבחירות יעברו – השנאה תישאר. עלינו לחיות כאן – עלינו להחליט!".

בקמפיין הבחירות הנוכחי ליברמן הפך את החרדים למוקצה מחמת מיאוס. גם בנושא משרד הפנים הוא העלה דרישה שדרעי לא ישמש בתפקיד: "אסור שמשרד הפנים ימשיך להיות בידיים של ש"ס. אני מסתכל מה עובר על משרד הפנים בשנה האחרונה, אלו הם דברים חסרי תקדים", אמר במערכת הבחירות האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר