לנצל גם את הנסיעה

מוכר לכם: "נו אבבבאאא...מתי מגיעים?!" או: קבלו טיפים לנסיעה מוצלחת

כל מי שכבר יצא לנסיעה ארוכה עם המשפחה יודע שלהנאת הילדים יש משקל מכריע בהצלחת הטיול המשפחתי • קבלו טיפים לנסיעה חוויתית (רכב, שיווקי)

כיכר בשיתוף אלדן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הקיץ כבר פה, אם לא תנצלו את הימים הקרובים, פשוט תפספסו את זה...אם עכשיו לא תכניסו את המשפחה לרכב ותצאו לטייל... אז מתי כן? עם זאת, כל מי שכבר יצא לנסיעה ארוכה עם המשפחה יודע שחווית הטיול היא שונה לגמרי ושלהנאת הילדים יש משקל מכריע בהצלחת הטיול המשפחתי.

אז דבר ראשון כדאי שתשמעו על עסקאות רכב ממש משתלמות בסניפי אלדן, כך תספיקו לשדרג רכב עוד בימים הקרובים ולהינות מחופשה משפחתית מושלמת, אך להשלמת החוויה חשוב גם לדאוג לכמה דברים על הדרך...

חלק מהדברים שמסוגלים להחריב את שלוות נפשם של ההורים היא השאלה הנצחית " מתי מגיעים?". במהלך נסיעות ארוכות, ובפרט בימות הקיץ שרוב המשפחות מצפינות לאתרים המרוחקים, מומלץ לשעשע את הילדים ולשחק משחקי דרכים שיעבירו את הזמן בנעימים. כך תהפכו את הנסיעה הארוכה לזמן איכות עם הקטנים שלכם.

אז קבלו כמה טיפים למשחקים שיכולים להעסיק לא רק את הקטנים ואפילו ישרו ברכב אוירה שמחה ומשפחתית ועל הדרך תרויחו גם גיבוש משפחתי.

1. שיר לכל מילה: בחרו מילה וכל אחד בתורו צריך לשלוף שיר ובו מוזכרת אותה המילה.ניתן לשדרג את המשחק באופן כזה: אחד המבוגרים מתחיל שיר כלשהו, כל המשפחה שרה את השיר ובמילה שהשיר מסתיים צריך למצוא שיר חדש שיתחיל באותה מילה, כן הלאה והלאה...

2. רכבים בצבעים: בחרו צבע וספרו את כל הרכבים באותו צבע שתראו במהלך הנסיעה. הראשון שמצא 10 רכבים בצבע הנבחר הוא המנצח (טיפ קטן – הוציאו את הצבע הלבן מהמשחק!)

3. חפש את המטמון: בנסיעות ארוכות, מומלץ להשקיע ולהכין לילדים דף ובו סמלים ואיורים שעליהם למצוא במהלך הנסיעה, לדוגמא – רכבת, תמרור עצור, דגל ישראל, תחנת דלק, שילוט כביש שעליו שם היעד וכדומה. הראשון שהצליח למצוא את כל הסמלים שבדף, הוא המנצח!

אז שתהיה לכם נסיעה טובה ומוצלחת ותזכרו שבאלדן מציעים כעת מבצע מיוחד לשבועות הקיץ האחרונים, כנסו לכאן>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר