'אפיקים' בתיגבור קווים לרווחת נופשי 'בין הזמנים'

חברת 'אפיקים' מתגברת את הקווים בבין הזמנים בהיקף נרחב והוסיפה קווים ייעודיים לחוף הנפרד באשדוד, ללונה פארק בב"ב ולגני יהושוע (תחבורה, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

תושבי הערים ירושלים, בית שמש, ב"ב ואשדוד שכבר נהנים משרותי התחבורה הציבורית של 'אפיקים', יודעים כי המוטו שמוביל את החברה הוא לעשות הכל כדי שהציבור יזכה לשירות איכותי, אמין, וזמין בצורה מיטבית, במיוחד בתקופת בין הזמנים, כשהציבור נשען יותר מתמיד על התחבורה הציבורית ועולה בהמוניו לקברי הצדיקים אשר בירושלים, מסייר באתרים השונים, יוצא אל הפארקים והחוף אשר באשדוד ובכלל מטייל ברחבי הארץ.

בזמן זה כמויות הנוסעים הינן גבוהות מהרגיל ומחייבות תגבור אדיר של מערך הנסיעות, הרבה מעבר לשגרה. בשעות מסוימות כמות הנסיעות מכפילה את עצמה פי כמה. כך לדוג' , בשעות אחר הצהריים כאשר החום מעט נחלש הצפי לכמות הנוסעים לכיוון י-ם ואשדוד גדל מהרגיל ולכן חברת 'אפיקים' מתגברת את האוטובוסים בעשרות אחוזים בממוצע ובמאות אחוזים בפרט מהזמן הרגיל. תגבור נסיעות בשיעורים שכאלו, הינו כמובן אתגר עצום ולשם כך מפעילה 'אפיקים' מערך תגבורים מיוחד הכולל שימוש בקבלני מישנה ומשקיעה משאבים רבים במטרה שהנוסעים יזכו לתחבורה איכותית ומיטבית ביחס לגידול העצום בביקושים.

חברת 'אפיקים' מתגברת את הקווים בבין הזמנים בהיקף נרחב ופותחת קווים ייעודיים לחוף הנפרד באשדוד, ללונה פארק בבני ברק ולגני יהושע.

כנסו ללוח הזמנים המתוגבר>>

הקווים הנוספים הינם קווים ייעודיים מבית שמש ופתח תקווה לחוף הנפרד באשדוד ומבני ברק ללונה פארק שהוקם במיוחד בסמוך לקניון איילון ולפארק גני יהושע.

קו 452/453 בית שמש – חוף הנפרד אשדוד יוצאים בשיטת מלא וסע משתי תחנות בעיר: יהודה בן זאב / לוי אשכול וכן מנחל קישון / נחל שחם עוברים דרך יסודות, בית חלקיה וחפץ חיים.

קו 199 פתח תקווה – חוף הנפרד אשדוד עובר בתחנות השונות מפתח תקווה במסלול ישיר לחוף הנפרד באשדוד.

קו 850 בני ברק – גני יהושע עובר בתחנות השונות מבני ברק דרך הלונה פארק הסמוך לקניון איילון ולגני יהושוע.

הקווים החלו את פעילותם ביום ראשון, כ"ה תמוז (28.7.2019) וימשיכו עד לכ"ט אב (30.8.2019) ויופעלו לאורך רוב שעות היום לרבות ימי שישי. יודגש כי פעילות הקווים תפסק במהלך תשעת הימים.

סמנכ"ל השירות של חב' אפיקים מר שי מלכה מזמין את ציבור הנוסעים לעשות שימוש בקווים ולנצל את זמן החופשה לטיולים עם המשפחה בצורה בטוחה.
עם זאת מדגיש מלכה כי למרות תגבורי הקווים, על הציבור להביא בחשבון את שעות פעילות הקווים והיכולת המוגבלת לתגברם בסוף שעות הפעילות ועל כן ממליץ לסיים את הבילויים מוקדם ולא להמתין לנסיעות האחרונות בקווים שעלולות להיות מלאות.

כנסו ללוח הזמנים המתוגבר>>

שימו לב, על מנת להקל על הליך הנסיעה, לא יתאפשר תשלום במזומן / טעינת ערך צבור אלא רק באמצעות כרטיס רב-קו טעון. אנא הערכו בהתאם וזכרו לטעון מראש.

חברת 'אפיקים' ממליצה להתעדכן בשעות היציאה והחזרה במוקד התחבורה הארצי בטלפון: *6686

חופש נעים ובטוח!

כנסו ללוח הזמנים המתוגבר>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר