השרה לביטחון פנים?

יום הולדת: הברכה של השרה מירי רגב ל"חוזה המנהרות". צפו

בחגיגת יום הולדת 40 למקובל "חוזה המנהרות" הרב נתנאל שריקי, השתתפו ניר ברקת, רמי גרינברג, אוריאל בוסו ואחרים. צפו בברכה של מירי רגב ובתפקיד אותו היא רוצה (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום תמונות: חנן בן לולו; צילום וידאו: אריאל משה)

ביום חמישי האחרון נערכה יום הולדת 40 ל"חוזה המנהרות", הרב המקובל נתנאל שריקי מנתיבות.

במסיבת ההפתעה שערך אריאל משה, עוזרו של הרב , בראשון לציון, השתתפו: השרה מירי רגב, ח"כ ניר ברקת, רמי גרינברג ראש עיריית פתח תקווה, אבירם דהרי ראש עיריית קריית גת, אוריאל בוסו מש"ס, השחקן איתי תורג'מן ואליאב רחמים זוכה 'האח הגדול'.

השרה רגב בירכה את הרב ואמרה: "עם הלב הגדול שלך, ועם אהבה שיש לך לקב"ה ולעם היהודי, אתה עושה דברים נפלאים, לא לחינם אתה בין המקובלים הצעירים שנגעת בלבבות העם ובלבבות המנהיגים, הגעת למצב שכל אזרח ואזרחית שמגיעים אליך אתה עוזר להם מתוך כוונה לעזור לכל השכבות בעם".

"אני באמת מתרגשת לעמוד פה היום", הוסיפה השרה רגב, "ואני רוצה לומר תודה על פתיחת הדלת שלך כל פעם וגם לך הרבנית - כמו שאומרים 'מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה'. תודה לכולם".

הרב שריקי הגיב לדבריה של רגב ובירך את מפלגת 'הליכוד' שתצליח בבחירות הקרובות: "שבעזרת ה' הליכוד יקבל כח בבחירות ושהנהגת המדינה תהיה בצד הימין. שתקבלי תפקיד ראוי בשבילך, תפקיד שתנהיגי בשלום".

רגב חשפה את התפקיד לו היא לוטשת עיניים בקדנציה הבאה - תפקיד השר לביטחון פנים. "אם כבר מדברים על תפקיד, תתכוונו למשטרה" אמרה לרב.

הרב השיב: "אם הסרטון הזה יגיע אליך בנימין נתניהו, שתדע דבר אחד, אם יש מישהו שמתאים וראוי לתפקיד ואני יכול לישון בשקט זה מירי רגב. אגלה לכם סוד, האישה הזו נלחמה על הכותל, אומנם היא לא רבנית עם כיסוי ראש, אבל היא נלחמה שהכותל לא יעבור לידי הרפורמים מה שנציגים חרדים לא עשו. הקב"ה שמח בך".

את הערב הנעים בקולו הפייטן איציק סבג, הזמר שי אוחיון הקדיש לרב שיר שכתב לכבוד המאורע. באירוע הושק גם ספרו החדש של הרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר