מנסה להרגיע

בני גנץ לחברי 'כחול לבן': "אף אחד לא חשוד בכלום"

יו"ר רשימת 'כחול לבן' ניסה להרגיע את חברי סיעתו לאחר הפרסום כי שכר חברת חקירות לאיתור המדליף מתוך המפלגה. לפחות שניים מחברי הכנסת הביעו התנגדות למהלך (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

יו"ר רשימת 'כחול לבן', ח"כ בני גנץ, אישר היום (שני) במהלך ישיבת סיעה את חברי הכנסת ממפלגתו כי שכר חברת חקירות לחיפוש אחר המדליף מתוך הנעשה במפלגה.

לפי דיווח הערב בחדשות כאן 11, לא כולם הסכימו עם הצעד ולפחות שני חברי כנסת הביעו ביקורת פומבית במהלך ישיבת הסיעה לביצוע החקירה הפנימית.

גנץ, שעדכן לראשונה את חברי מפלגתו בתכנית לאיתור ההדלפות, ניסה להרגיע את הרוחות ואמר לחברי המפלגה: "אף אחד מכם לא חשוד בכלום".

"לקחתי חברת אבטחת מידע, היא נועדה לשמור עלינו שלא ייקרו דברים כמו שהיו בפעם הקודמת ושלא יהיו הדלפות כמו אז", הוסיף גנץ.

מי שנעמד לצידו של יו"ר המפלגה, הוא גבי אשכנזי הממוקם במקום הרביעי שהגיב בישיבת הסיעה: "אני מבין לגמרי את המהלך".

ח"כ מיכאל ביטון אמר ל'כאן': "הפקנו לקחים מהקמפיין הקודם שבו כן היו הדלפות. הדבר ההגיוני זה לקחת חברת אבטחת מידע ולנהל את זה. מי שצריך לעשות זה זה רק יושב ראש הקמפיין, וישירות עם חברת האבטחה עם מינימום אנשים המעורבים בדבר".

ביטון הוסיף, "לא נהיה מפלגת הערבות האישית של נתניהו. ליברמן פתח את הדיון מחדש והופך להיות לשון המאזניים ולכן קואליציות חדשות יכולות להירקם. גם אל תטילו ספק שגם חלק מהקהילות והמפלגות החרדיות יהיו שותפות של כחול לבן בקואליציה עתידית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר