מקומם

אם חרדית נתפסה מסתירה את ילדיה בתא המטען • צפו

המשטרה עיכבה אם חרדית, שנהגה ברכב פרטי עם שמונת ילדיה, כששניים מהם בתא המטען וחמישה במושב האחורי - כולם מוסתרים בווילונות כהים • צפו בתיעוד המקומם (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות אכיפה שבוצעה אתמול (שני) בצפת, הבחין שוטר ברכב סטיישן פרטי במהלך נסיעתו, ששמשה אחורית וחלונות אחוריים של רכב פרטי שחלך בסמוך מכוסים בסדין. כשהוא עצר את כלי הרכב לבדיקה, הופתע השוטר לגלות שבתא המטען ישובות שתי בנות, בגילאי ארבע ושש.

עוד הוא הבחין, כי במושב האחורי ברכב ישובים חמישה ילדים, כשפעוטה בת חמישה חודשים ישובה על רגליה של אחותה בת ה-13.

בבדיקה נמצא כי הנהגת החרדית, אם הילדים, מובילה 8 ילדים בתוך רכב המאפשר הסעת 5 נוסעים בלבד, כשהצעירה מביניהם היא הפעוטה בת חמשת החודשים, שאף לא היתה רתומה לכיסא בטיחות (בוסטר).

בנוסף, רוב הילדים שישבו בתא המטען ובמושב האחורי לא היו חגורים ולא ישבו בכיסאות בטיחות התואמים לגילם, ובכך היו חשופים לפגיעה קשה חלילה בזמן חירום או תאונה.

השוטר הסביר לאם (38), תושבת ירושלים שטיילה עם משפחתה בצפון, את מהות העבירה והסיכון שבהובלת יקיריה באופן שכזה, רשם לה הזמנה לדין בגין נהיגה בקלות ראש ובמקביל ביקש לוודא שאת המשך הנסיעה היא תבצע על פי החוק. למקום הוזמנה מונית, להמשך נסיעת הילדים.

מדוברות המשטרה (צפון) נמסר: "בפעילות האכיפה של משטרת ישראל כנגד עבירות מסכנות חיים, לא פעם מופתעים השוטרים להיתקל בהורים הנוהגים בחוסר אחריות ומושיבים את ילדיהם ללא התקני ריסון ומושבי בטיחות ברכב, ובכך מסכנים את חייהם באופן ממשי".

"מחקרים מראים, כי מושבי הבטיחות וחגירת חגורות בטיחות מצילים חיים בזמן תאונה חלילה. שוטרי משטרת ישראל עושים מאמצים רבים לאתר נהגים אלה העוברים על החוק, במטרה להוקיע התנהגות רשלנית ולהגביר את המודעות והחשיבות לנושא התקני הריסון ונהיגה בטוחה", מציינים במשטרה.

צפו בתיעוד המקומם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר