אסון רודף אסון

ראש הכולל שטבע במונסי - ייקבר בירושלים • צפו

בעוד מספר שעות יגיע לישראל ארונו של הה"ג דוד טראוב זצ"ל, שגופתו נמשתה אתמול מהאגם ליד מונסי, בו טבע כשקפץ למים והצליח להציל את בנו שנפל מסירה במהלך השיט המשפחתי (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החברים נפרדים, בהלוויה במונסי, אמש (צילום מסך: מתוך LIVE, יוטיוב)

המונים השתתפו אמש בהלוויתו של הרב דוד זלמן הכהן טראוב ז"ל, אב לשבעה ילדים ממונסי, שטבע למוות באגם גרינווד. לאחר מכן הוטסה גופתו לישראל, והערב (שלישי) הוא ייקבר במסע הלוויה נוסף בהר המנוחות בירושלים.

כזכור, יממה של חיפושים אחר האברך בן ה-37, ראש 'חבורה' בכולל 'רוח חיים' במונסי, הסתיימה כשגופתו של ר' דוד נמשתה ממעמקי האגם, אליו נפל במהלך שיט משפחתי בתחילת השבוע.

האסון אירע, כאשר אחד מהילדים למשפחת טראוב נפל מהסירה, והחל לטבוע. דוד אביו זינק בעקבותיו, הצליח לתפוס אותו ולהדוף אותו בחזרה בכוח אל תוך הסירה, אך הוא עצמו נעלם באותו הרגע.

כוחות ממשטרת ניו יורק ויחידות החילוץ המקומיות, ערכו אחריו חיפושים נרחבים, מהים ומהאוויר, מאז נודע על המקרה הקשה - ואלו כאמור הסתיימו במציאת גופתו.

קרובי משפחתו של המנוח סיפרו עליו ל'כיכר השבת', ואמרו בין היתר: "הוא גדל בקליבלנד, וכבר שם, עוד לפני שנישא לאשתו לבית וולמרק, היה מוכר כבעל חסד גדול, יחד עם משפחתו הקרובה".

היום כאמור יימשך מסע הלוויתו של ראש הכולל הצעיר - שהחל במקום מגוריו במונסי - ובשעה 20:00 (משוער) הוא ייקבר בהר המנוחות, כשהוא מותיר אחריו את אשתו ואת שבעת ילדיו.

אסון רודף אסון: יצוין, כי בערך באותה שעה, ובאותו מקום, צפויה להתקיים הלוויתו של הרב יהושע בן פז ז"ל בן ה-24, תושב ירושלים שטבע אמש ליד חוף הדולפינריום בתל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר