בעקבות 'כיכר'

יש פתרון: בכירי עיריית ירושלים למען הנערים ב"שמואל הנביא"

בכירי עיריית ירושלים התגייסו לסייע לישיבה המסייעת לנערי 'שמואל הנביא', ולסייע בכל הדרוש כדי ששנת הלימודים תיפתח. ההורים מאשימים את נציגי הציבור החרדיים (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הנערים הלומדים בישיבה (צילום: באדיבות המצלם)

בעקבות 'כיכר - הישיבה לא תיסגר: בכירי עיריית ירושלים התגייסו, בעקבות הפרסום ב'כיכר השבת', למען ישיבת "מרכז לנוער-קידום נוער רמת אשכול" של הרב יוני ישראלי, המסייעת לנערי 'שמואל הנביא', והתחייבו לסייע בכל הדרוש כדי ששנת הלימודים תיפתח כסדרה

כזכור, אתמול (שני) פורסם ב'כיכר השבת' כי המסגרת שמספקת מענה לבני הנוער הרבים, שחלקם הגדול מגיע ממשפחות המטופלות בלשכת הרווחה ונסמכות על קופות הצדקה באזור, עומדת על סף סגירה בעקבות התעלמות העירייה.

לאחר פרסום הכתבה פנו בכירים בעיריית ירושלים, המכירים היטב את הסוגיה הכאובה בכדי לסייע תוך שהם מבהירים כי הנערים בישיבה הוציאו את הדברים מפרופורציה אך למרות זאת הבטיחו כי יעזרו ככל הניתן.

יואב זימי, המשנה לראש המינהל החינוכי בעיריית ירושלים, אמר ל'כיכר השבת' כי "המקום של יוני ישראלי, הוא מקום אהוב וידוע והעירייה מימנה אותו מהיום הראשון, כנראה התלמידים במוסד הבינו דבר מתוך דבר - שהוא לא נכון וחשבו כי הישיבה עומדת להיסגר מחוסר תקצוב של העירייה".

בחור שסבל מ'נוער השוליים' מדבר (ארכיון 'כיכר', ישי כהן)

"הריני מתחייב", אומר זימי "כי העירייה עוד תרחיב את הפעילות הברוכה של ישראלי, ואף את התקנים שעומדים על הפרק היא תאשר באופן מיידי טרם פתיחת שנת הלימודים. כולם יכולים לשחרר לחץ ולהיות רגועים".

אמנם, החלק של עיריית ירושלים בפתרון המשבר מבוצע במלואו, אך לטענת התלמידים והוריהם מדובר בפתרון חלקי והם מפנים אצבע מאשימה לנציגי החרדים בעירייה. "אנו בחרנו בנציגי הציבור החרדי בבחירות המוניציפליות", הם אומרים, "מן הראוי שהם יתגייסו לטובת הישיבה בצורה המינימלית וידאו לילדים האלו לארוחה חמה כל יום ולדאוג להריץ פרויקטים לטובת הנערים שיהיה להם מקצוע בטוח לעתיד".

'כיכר השבת' ימשיך לעקוב אחר הסיפור, עד שיקום שליח הציבור שירים את הכפפה וידאג לסיום המשבר טרם פתיחת שנת הלימודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר