איקס שחור על דגל המדינה

שוטרים קפצו מהמרפסת של השכן והסירו דגלים מרוססים

בשכונת גאולה בירושלים, תלה אדם את דגלי ישראל על מרפסת ביתו, כאשר איקס שחור גדול מרוסס עליהם. הוא לא היה בביתו, והשוטרים קפצו ממרפסת של שכן כדי להסיר אותם • תיעוד בלעדי (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שוב מקרה של ביזוי סמלי המדינה בשכונות החרדיות הוותיקות של ירושלים: אחרי תליית בובות בדמות חיילי צה"ל, היום (רביעי) תלה אלמוני את דגלי המדינה, עליהם ריסס איקס שחור בספריי צבע.

עוברים ושבים שהבחינו במיצג המבזה את סמלי המדינה, הזעיקו את המשטרה. שוטרים שהגיעו למקום ורצו להוריד את הדגלים, לא הצליחו להיכנס לדירה שהייתה ריקה מאדם.

על מנת להצליח להוריד את הדגלים המרוססים, נכנסו השוטרים לביתו של אחד השכנים, דילגו מעל למרפסת והורידו את הדגלים.

השוטרים לקחו איתם את המיצג, ופתחו בחקירה על מנת לגלות מי האיש שתלה את הדגלים, ובכך עבר על החוק האוסר על ביזוי דגל המדינה.

המקרה אירע בשכונת גאולה הסמוכה לשכונת מאה שערים בירושלים, שכונות בהם מתגוררים חרדים רבים המשתייכות לקבוצות הקיצוניות המתנגדות לקיומה של מדינת ישראל.

בניגוד למקרים דומים, בהם כאשר הגיעו השוטרים להסיר את המיצגים המבזים את המדינה או את חיילי צה"ל, הפעם האירוע עבר בשקט יחסי.

באירועים קודמים, בדרך כלל השוטרים שהגיעו להסיר את המיצגים התקבלו בצעקות, במחאה ולעיתים אף בזריקת חפצים מצידם של הקיצונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר