הפרובוקציה היומית

'ישראל ביתנו': להציב מצלמות בקלפיות החרדיות

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' ח"כ עודד פורר מבקש להציב מצלמות בקלפיות שבשכונות החרדיות: "שמועות על כך שאפילו המתים באים להצביע מחייבים פיקוח הדוק" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: flash90 - Alex Kolomoisky)

יו"ר סיעת 'ישראל ביתנו' ח"כ עודד פורר מבקש היום (רביעי) להציב מצלמות בקלפיות שבשכונות החרדיות: "שמועות על כך שאפילו המתים באים להצביע מחייבים פיקוח הדוק".

לדברי פורר: "החשש מזיופים בקלפיות במגזר החרדי הוא אמיתי. אחוזי הצבעה חריגים ושמועות על כך שאפילו המתים באים להצביע מחייבים פיקוח הדוק".

פורר הוסיף כי: "בכוונתי לפנות ליו"ר ועדת הבחירות בדרישה להציב מצלמות בקלפיות בשכונות החרדיות, ובמקביל אנו הולכים לתת 'צו 8' למתנדבים ולקרוא להם לסייע לנו כמשקיפים בקלפיות הללו".

כזכור, בעבר כשאיווט ליברמן התבטא על 120 אחוזי הצבעה בקלפיות החרדיות, ראשי הסיעות החרדיות הגיבו לו מדוע הוא לא טען זאת כשהריץ את משה ליאון לראשות העיר ירושלים, וביקש את תמיכת הסיעות החרדיות.

יצוין כי בוועדת הבחירות המרכזית התקיים דיון בנוגע להצבת מצלמות בקלפיות, ומי שהתנגד לכך היה היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט שטען כי הדבר יכול להיעשות רק בחקיקה ראשית, ואין די בהוראות מינהליות שיכולה לקבוע ועדת הבחירות כדי להפוך את הצבת המצלמות ומכשירי ההקלטה לחוקית.

בחוות דעת נוספת קבע מנדלבליט כי הצבת מצלמות בקלפיות עלולה, במקרים מסוימים, להוות עבירה פלילית של הפרעה למהלך התקין של הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר