החפרפרת ב'כחול לבן'

ח"כ עומר ינקלביץ' התלוננה: 'עוקבים אחריי'

עוד לפני שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שכר את שרותיה של חברת חקירות לזהות מדליפים בסיעה, חברת הכנסת עומר ינקלביץ' התלוננה כי חשה שחוקרים פרטיים עוקבים אחריה (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עומר ינקלביץ' (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

עוד לפני שיו"ר 'כחול לבן' בני גנץ שכר את שרותיה של חברת חקירות לזהות מדליפים בסיעה, חברת הכנסת עומר ינקלביץ' התלוננה כי חשה שחוקרים פרטיים עוקבים אחריה, כך מדווח הבוקר (חמישי) העיתון 'ישראל היום'.

בתקופה האחרונה משוכנעת ה'חרדית של כחול לבן', ח"כ ינקלביץ', כי גורמי מקצוע שפועלים בשירות מועמדים פוליטיים, ביצעו אחריה מעקבים ואספו חומרים שאמורים לשמש נגדה, וייתכן שגם נגד גנץ עצמו.

בדיווח ב'ישראל היום' צוין כי "ינקלביץ' אף שיתפה בגילוי גורמים נוספים ברשימת כחול לבן. יחד עם זאת, גורמים ברשימה שנחשפו למידע לא מוציאים מכלל אפשרות כי מאחורי החקירה נגדה עומדים גורמים אחרים ממפלגות אחרות".

בשיחות של ינקלביץ' עם גורמים במפלגה היא העלתה את חששה כי החקירות והמעקב אחריה נמשכו גם במהלך ביקורה לפני חודשים מספר בניו יורק.

מכחול לבן נמסר בתגובה לעיתון: "אין שמץ של אמת בידיעה. מדובר בטענות ממוחזרות וחסרות כל שחר. רשימת כחול לבן נחושה להחליף את משטר נתניהו ומודעת לכך שיש גורמים פוליטיים במפלגות אחרות שמנסים לחבל במאמץ שבסופו כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה. לא יעזור לגורמים הפוליטיים, ואנו בטוחים שישראל היום ימשיכו בסיקור האינטנסיבי של כחול לבן גם כשבני גנץ יהיה ראש הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר