פרשת קבורת האישה

בניגוד להסכמת המשפחה, סרבן הגט טוען: 'פרסמו שקרים'

בני משפחתו הבהירו, ביום קבורת האישה כי בכוונתם לעמוד בהסכם עם הרב הראשי הגר"ד לאו, אך כעת סרבן הגט טוען בסרטון שפרסם: תדעו לכם שזה פייק ניוז, אף אחד מהרבנות לא פנה אלי (ארץ)

יענקי כץ | כיכר השבת |
הסרטון שהפיץ סרבן הגט (צילום: באדיבות המצלם)

פרשת קבורת האישה החרדית מארה"ב שהתעכבה בגלל שבנה ישראל מאיר קיל המתגורר בארה"ב, מסרב לתת גט לאשתו, לא יורדת מסדר היום, כאשר המעגן כעת מגיב לראשונה, ובניגוד לאישור שנתנה משפחתו טוען כי לא הסכים להסדר.

כזכור, בלשכת הרב הראשי הגר"ד לאו הודיעו כי סרבן הגט הודיע כי הוא מסכים לתת גט ואף הפקיד ערבות בסך עשרות אלפי שקלים ובעקבת כך התאפשרה קבורת אמו ע"ה.

כעת, ישראל מאיר מפרסם את תגובתו בסרטון וידאו שהפיץ, בו הוא תוקף א הרבנות וטוען כי מעולם לא התחייב לתת גט לאשתו, כאשר לדבריו אנשי הרבנות הראשית כלל לא היו עמו בקשר בנושא.

יצוין כי בשיחה שקיימו בני משפחתו של המעגן עם אהרון רבינוביץ, כתב 'הארץ', ביום הקבורה הם הבהירו כי בכוונתם לעמוד בהסכם - בניגוד לטענותיו.

בסרטון שפרסם, טוען קיל: "שלום לכולם, שמי ישראל מאיר קיל, אמי נפטרה והובאה לקבורה בישראל, הרב הראשי לאו (הגר"ד לאו. י"כ) פרסם שקרים לגביי לכן אני נאלץ להגיב במהלך השבעה, הרבנות פרסמה שבעקבות עיכוב הקבורה של אמי אז שיניתי את דעתי והסכמתי לתת גט לאלתר, תדעו לכם שזה פייק ניוז, אף אחד מהרבנות לא פנה אלי, ואף אחד אחר לא הסכים לקחת בשמי ללא ידיעתי.

"בנוסף שום כסף לא הופקד כעירבון, למתן הגט, זהו שקר נוסף בנוסף לשחיתות הרגילה של בית דין הרבני, במקרה הזה היה לרב לאו אינטרס מיוחד בגלל שהוא קרוב משפחה של אשתי. לסיום צריך לדעת שהגט ממתין לאישה כבר יותר מעשר שנים בבית שער המשפט במונסי ארה"ב, היכן שאני והאשה גרים כל חיינו, תודה רבה לכם".

כזכור, בפסק הדין התקדימי כתבו הדיינים: "לאחר שהבעל מעגן את אשתו כט"ו שנים וגם נשא אשה אחרת על אשתו לפני כחמש שנים, שלא כדת ולא כדין, וכבר נפסק עליו שהוא מסרב ועומד בסירובו לגרש את אשתו לאחר שהיה פסק דין של חיוב גט על פי בית דין של ארצות הברית".

"אנו בית הדין מחליטים ומורים על פי ההלכה דעת תורה - לא להרשות את קבורת אמו בקבר ישראל עד שבנה יגרש את אשתו", הוסיפו הדיינים בראשות הגר"ד לאו.

תגובת לשכת הגר"ד לאו לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר