"אחשוף זיופים"

ועדת הבחירות מצדדת ב'יהדות התורה'; מועמד 'הליכוד' תוקף

ועדת הבחירות כתבה לביה"מ כי המנדט שבמחלוקת בין הליכוד ל'יהדות התורה', צריך להישאר אצל האחרונה. מעומד הליכוד עמית הלוי מגיב בזעם ומאיים לחשוף זיופים (אקטואלי)

עמית הלוי (צילום: באדיבות המצלם)

הסאגה לגבי המנדט השמיני של 'יהדות התורה' - בעיצומה: ועדת הבחירות שיגרה את תשובתה לבית המשפט בעתירה שהוגשה בטענה לקולות פסולים, ממנה עולה כי עמדתה היא שיש לתת את המנדט, שנמצא במחלוקת, ליהדות התורה.

לפני כשבוע הורה בית המשפט במחוזי בירושלים, בראשות השופט אהרן פרקש, למפלגת 'הליכוד' ולמועמדה במקום ה-36 עמית הלוי להגיש רשימה של עד 50 קלפיות שבהן הוא חושב שנפלה טעות ושצריך לעשות בדיקה חוזרת. גם ל'יהדות התורה' ניתנה האפשרות להגיש ערר על חמישים קלפיות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' טוען עמית הלוי כי הוא הצליח להעביר לטובתו ולטובת הליכוד עוד 300 קולות מתוך הקלפיות שהוא בחר, אךוועדת הבחירות החליטה להתעלם ממנו ולהעדיף את יהדות התורה.

בתשובה שנתנה ועדת הבחירות לבית המשפט נאמר כי בכל מקרה לא ישתנו תוצאות הבחירות, כלומר המנדט השמיני ישאר בידי יהדות התורה, ויצחק פינדרוס יישאר חבר כנסת עד להשבעת הכנסת ה-22. יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, סובר כי קולות שיש עליהם חשש קל וניתן להכשיר אותם עבור יהדות התורה.

'איש המספרים', מסביר על המנדט ה-8 באולפן כיכר השבת

בתשובת המדינה לביהמ"ש נכתב כי "ללא התוצאות שנרשמו בקלפיות המצויות בחקירה, המודד השביעי של ג+ש"ס ינוע בין 31,710.56 31,701.44-69 בעוד המודד של מחל+טב ינוע בין 31,693.34-44. דהיינו יהיה פער משמעותי לטובת המשיבים, אף ללא התוצאות מקלפי מספר 0.2 מכסרא-סמיע, גדל הפער לטובת המשיבים באופן ניכר".

המועמד במקום ה-36 מטעם רשימת הליכוד שוחח עם 'כיכר השבת' וטוען בזעם כי מודבר על איבוד הדמוקרטיה, "השופט מלצר קבע בתשובה המקדמית כי אני צודק בעשר קלפיות אך יחד עם זאת הוא מעביר את הקולות לטובת אגודת ישראל".

"חבל", הוא מוסיף, "יש בידי הקלטות של זיופים בבני ברק, בביתר עילית ובירושלים, אני לא רוצה להיגרר בהשמצות כנגד הקלפיות במגזר החרדי אך יהדות התורה לא מותירה לי הרבה ברירות, אני לא לחינם מתעקש, לא ייתכן שישלטו עלינו פקידים, פעם זו דינה זילבר שקובעת סדר יום ועכשיו זה פקידי ועדת הבחירות שהם מחליטים למי יועברו הקולות, אני אלחם על כך בכל מחיר".

למה אתה מתעקש, בכל מקרה יש בחירות?

"מדובר בעניין עקרוני וגם עניין כספי ע"פ חוק מימון מפלגות אם המנדט הזה יגיע לליכוד נרוויח עוד שני מיליון שקל לכן כל הליכוד כולל דוד ביטן מגבים אותי במאבקי, מדובר בסכום לא מבוטל. אני לא קטנוני ואני חושב שהצדק צריך לצאת לאור בכל מחיר, גם אם אני אפסיד אני רוצה שיבדקו את כל הקלפיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר