סערת התיעוד

ההבהרה של ליברמן: "אנחנו לא נגד הדת ולא נגד החרדים"

לאחר שתועד מדבר נגד מצעדי התועבה, מבהיר יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן כי הוא תומך בנישואים אזרחיים וידרוש זאת בממשלה שתקום "ללא החרדים והמשיחיים" (אקטואלי)

אביגדור ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/ Flahs90)

אחרי התיעוד שפרסם העיתונאי עמית סגל ב'חדשות 12' בו נראה יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בפגישה בבית הגר"ש אוירבך זצ"ל, ערב הבחירות לראשות העיר ירושלים בשנת 2013, כשהוא מדבר נגד מצעדי התועבה, התעוררה סערה וכעת הוא מבהיר את עמדתו.

לדברי ליברמן, "'ישראל ביתנו' מיום הקמתה ועד היום דוגלת בעיקרון של חיה ותן לחיות, ומכבדת כל אדם באשר הוא ... יחד עם זאת, אנחנו לא נגד הדת ולא נגד החרדים. כל אדם באמונתו יחיה".

"ציינתי לא פעם שאני אהיה הראשון שיתנגד לפתיחת מרכולים בשבת בבני ברק, אבל אני אעמוד על כך שלא יסגרו מרכולים בתל אביב או באשדוד", כותב ליברמן ומצין כי על פי אותו היגיון הוא מתייחס למצעדי התועבה.

ליברמן מבהיר כי "ישראל ביתנו" תמכה ותומכת בנישואים אזרחיים לכלל האוכלוסייה.

"לצערי, החלטות בנושאי דת ומדינה שכן הצלחנו להעביר, בוטלו כאשר עזבנו את הקואליציה", הוא שב להסתה הקבועה המלווה אותו במערכת הבחירות, "המחוייבות של 'הליכוד' למפלגות החרדיות במהלך 10 השנים האחרונות, הובילה להקצנה ולסחטנות שבאה על חשבון הציבור החילוני, והדבר בא לידי ביטוי גם בחקיקה.

"'ישראל ביתנו' תפעל להקמת ממשלה לאומית ליברלית רחבה ללא החרדים והמשיחיים, ובמסגרת ההסכמים הקואליציוניים העתידיים נדרוש, בין היתר, חקיקת חוק נישואים אזרחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר