הפיגוע בדולב

הותר לפרסום: רינה שנרב בת ה-17 נרצחה בפיגוע בעין דני

הותר לפרסום כי רינה שנרב בת ה-17 מלוד נרצחה בפיצוץ מטען החבלה בעין דני ליד דולב. אביה ואחיה נפצעו קשה והועברו במסוק צבאי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
המחסומים לאיתור המחבלים (צילום: דובר צה"ל)

הותר לפרסום כי נקבע מותה של הפצועה אנוש בפיגוע, רינה שנרב הי"ד בת ה-17 מהגרעין התורני בלוד. אביה ואחיה פונו במצב קשה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הנרצחת חגגה רק לפני כשבוע את יום הולדתה ה-17.

הרב ישראל סמט מהגרעין התורני בלוד מסר: "בזעזוע וכאב אנו מודיעים על הרצחה של רינה שנרב הי"ד בפיגוע במעיין דני. הרב איתן ודביר יבדל"א נפצעו באותו פיגוע. מתפללים לשלומם".

הפיגוע הקשה אירע במעיין סמוך ליישוב דולב שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים", מדובר בפיגוע שנגרם כתוצאה מפיצוץ מטען מאולתר, ממנו נפצעו בני המשפחה אשר שהו במעיין סמוך ליישוב. מתווה הפיגוע עדיין בבדיקה.

פראמדיק מד"א שלמה פרל סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה. ראינו 3 פצועים שוכבים, גבר כבן 46 היה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות בפלג גופו העליון. לצידו שכבו צעיר כבן 20 עם חבלות בגפיים ובפלג גופו העליוון ונערה כבת 17 עם פגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפולים רפואיים מצילי חיים שכללו עצירת דימומים ומתן תרופות והעלנו את הגבר והצעיר במהירות לניידות טיפול נמרץ ופינינו אותם לחבירה עם מסוק צבאי שנחת בסמוך ויפנה אותם לבית החולים. הנערה מטופלת במקום ע"י פראמדיקים שלנו וכוח רפואה של צה"ל".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר, כי "אל יחידת הטראומה פונו 2 פצועים מאזור דולב. בן 16- במצב קשה עם פגיעות בטן וגפיים בשל הפיצוץ. מונשם ומורדם. בן 46- במצב בינוני, יציב ובהכרה".

כוחות רבים הוקפצו לזירה. מפקד פיקוד המרכז, מפקד האוגדה ומפקדים נוספים נמצאים בשטח ומבצעים הערכת מצב. לוחמי צה"ל סורקים במרחב, והתבצעו חסימת צירים ותגבור למאמצי ההגנה באזור.

בשנת 2015 בדיוק באותו המקום נרצח דני גונן הי"ד גם הוא תושב העיר לוד, על שמו נקרא המעיין וגם שם המחבלים נמלטו מהמקום לאחר שירו בו.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו יקיים בעוד זמן קצר התייעצות ביטחונית עם ראשי מערכת הביטחון, בעקבות הפיגוע הקשה בבנימין. נתניהו מקבל עדכונים שוטפים על המאמץ המבצעי והמודיעיני ללכידת המחבלים.

ראש העיר לוד יאיר רביבו מסר: "העיר לוד מרכינה ראש. שבת שחורה על עם ישראל ועל העיר לוד. תושבי לוד כולם כואבים על הירצחה בפיגוע של רינה שנרב הי"ד, נערה מקסימה שכל עתידה היה לפניה. אני מאחל רפואה שלמה לבני המשפחה הפצועים, הרב איתן ובנו דביר יבדל"א, ומקווה לתפיסה מהירה של המרצחים".

הלווייתה של רינה שנרב הי"ד תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין החדש בלוד.

התפללו לרפואת האב איתן בן חנה ובנו דביר חיים בן שירה אסתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר