הגיע במטוס פרטי

צפו: המופע ההיסטורי של ישי ריבו בקפריסין

מאורע היסטורי התרחש בפאפוס שבקפריסין כאשר העירייה המקומית החליטה ליזום אירוע עבור הציבור היהודי שמבקר באי. בשיא הערב הצליח ישי ריבו לרגש את הקהל. צפו (עולם)

(צילום: אריאל אוחנה וידאו: יענקי אלהרר)

הפתעה מרגשת ומיוחדת: עיריית פאפוס שבאי הקרוב לישראל - קפריסין קיימה לראשונה בעיר פסטיבל של יין כשר, לטובת הישראלים ויהודים רבים מאירופה המטיילים בקפריסין בתקופת יולי-אוגוסט.

למעלה מאלף משתתפים גדשו את המתחם שנבנה בנמל הישן של פאפוס. בכניסה לאירוע נהנו האורחים מטעימות יין של יקב מ'שילה' ובאמירת "לחיים" עם גבינות כשרות שהגיעו היישר צרפת.

את הערב פתח והנחה יוני כהנא, מנכ״ל חברת כהנא גרופ YKG, שהאירוע עמד בסימן הצדעה לפועלה בהבאת תיירות כשרה לעיר פאפוס בשנתיים האחרונות. לדברי ברכה עלה הרב הראשי לקפריסין ושליח חבד בלרנקה הרב אריה זאב רסקין.

מי שעוד כיבד בנוכחותו את האירוע הוא ראש העיר של פאפוס מר פנדון פנדונוס. העירייה בחרה לקרוא לפסטיבל BLUE LAGOON כמחווה למלון 'הלגונה הכחולה', מלון הספא הכשר הגדול באגן הים התיכון, השוכן על שפת הים בעיר פאפוס.

זאת הפעם הראשונה שעירייה בחו"ל יוזמת אירוע ישראלי-יהודי בסדר גודל כזה.ב שיא הערב עלה להופיע האמן ישי ריבו עם כל חברי הלהקה.

ישי ריבו שהיה לו לו"ז צפוף במיוחד בשבועות האחרונים הגיע לאי עם מטוס פרטי מיוחד שההפקה דאגה לו לנוחיותו.

גלריית תמונות מהפסטיבל ההיסטורי בפאפוס | צילום: אריאל אוחנה, וידאו: יענקי אלהרר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר