"שמחה לאידה"

"התלונה של ח"כ ינקלביץ' - חלק ממשהו גדול"

גורמים ב'כחול לבן' הביעו שמחה לאידה של חברת הכנסת עומר ינקלביץ' שהתלוננה כי חשה שחוקרים פרטיים עוקבים אחריה: "הפרסום - רק ההתחלה של משהו גדול יותר" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
עומר ינקלביץ' (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

גורמים ב'כחול לבן' הביעו שמחה לאידה של חברת הכנסת עומר ינקלביץ' שהתלוננה כי חשה שחוקרים פרטיים עוקבים אחריה: "הפרסום - רק ההתחלה של משהו גדול יותר", כך דיווח העיתון 'ישראל היום'.

על פי הדיווח בעיתון, ינקלביץ' לא אהבה את הזרקור שהופנה אליה בעקבות הפרסום על תלונתה שחשה שחוקרים פרטיים עוקבים אחריה.

כאמור, גורמים אחרים במפלגה שמחו לאידה ואמרו ל'ישראל היום': "התחושה בכחול לבן היא שהפרסום היה רק ההתחלה של משהו גדול יותר. כולם מנסים לרחרח ולברר מי הם אותם הגורמים הפוליטיים, ועד כמה הסיפור רציני".

כזכור, ביום חמישי פרסם העיתון כי ינקלביץ' התלוננה שגורמי מקצוע שפועלים בשירות מועמדים פוליטיים, ביצעו אחריה מעקבים ואספו חומרים שאמורים לשמש נגדה, וייתכן שגם נגד גנץ עצמו.

בדיווח צוין כי "ינקלביץ' אף שיתפה בגילוי גורמים נוספים ברשימת כחול לבן. יחד עם זאת, גורמים ברשימה שנחשפו למידע לא מוציאים מכלל אפשרות כי מאחורי החקירה נגדה עומדים גורמים אחרים ממפלגות אחרות".

בשיחות של ינקלביץ' עם גורמים במפלגה היא העלתה את חששה כי החקירות והמעקב אחריה נמשכו גם במהלך ביקורה לפני חודשים מספר בניו יורק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר