מבית החולים

אביה של רינה שנרב: "אל תתעסקו בכעס"

הרב איתן שנרב, אביה של רינה הי"ד, שנרצחה ביום שישי במעיין ליד היישוב דולב, ספד לה מבית החולים: משתדלים להיות חזקים, להתחזק בתורת ישראל, בארץ ישראל (דיין אמת)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב איתן שנרב (צילום: באדיבות המשפחה)

הרב איתן שנרב, אביה של רינה הי"ד, שנרצחה ביום שישי במעיין ליד היישוב דולב, ספד לה מבית החולים: "משתדלים להיות חזקים, להתחזק בתורת ישראל, בארץ ישראל".

במסע ההלוויה שיצאה בערב שבת מבית ההלוויות בלוד, ספד האב - שנפגע גם הוא בפיגוע, בקו הטלפון ואמר: "אנחנו משתדלים להיות חזקים, להתחזק בתורת ישראל, בארץ ישראל. גם רינה האמינה בזה. זה כואב ואנחנו מתפללים שלא יקרה יותר, שבעזרת השם ננצח. כל העיר לוד תנציח אותה בדרך של תורה".

על הרגעים שלפני הפיגוע סיפר האב:" כמה שניות לפני הפיגוע, דביר (הבן השני שנפצע בפיגוע. ק"ר) רצה לדבר על חבישה ודיברנו איך עושים חסימת עורקים".

לדבריו: "בשום פנים ואופן אנחנו לא מתייאשים. התשובה לרוצחים היא זה שאנחנו כאן ונהיה חזקים". ביום שישי שוחח רה"מ בנימין נתניהו עם הרב איתן, במהלך השיחה אמר האב: "רינה מבחינתי הרוגת מלכות. בעזרת השם רק נצא יותר חזקים מזה, נבנה יותר, נהנה מהתורה יותר, נתחזק יותר, זה מה שאנחנו רוצים".

אייל וייסברג, דודה של רינה הי"ד, אמר כי האב ביקש למסור בשמו כי "אל תעסקו בכעס, חולשה וריב".

אחותה, תמר, ספדה: "זכינו להיות לצידך כמעט 17 שנה - ולקבל מהטוב והרגישות שבך. שום מילים בעולם לא יתארו את מי שאת. החלל שנפער הוא חלל כללי בלב האומה, צריך למלא אותו".

השר בצלאל סמוטריץ', שספד בהלוויה, אמר בקול בכי: "סליחה, נכשלנו במשימה לתת לכם לטייל ברחבי הארץ. איזה רשע צריך בכדי לגדוע חיים יפים?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר