שעות לאחר התקיפה בסוריה

החיזבאללה: שני מל"טים ישראלים - התרסקו באזור ביירות

שעות ספורות לאחר התקיפה הישראלית בסוריה - לסיכול פיגוע רחפנים איראני, גורם רשמי בארגון החיזבאללה דיווח על שני מל"טים ישראליים שהתרסקו באזור ביירות, כשאחד התפוצץ באוויר (צבא)

זירת ההתרסקות ואחד הרחפנים (צילום: Alghad TV - قناة الغد , @Syrian_MC)

שני מל"טים ישראליים התרסקו הלילה (ראשון) ברובע הדאחייה, בפרברים הדרומיים של ביירות, בירת לבנון, כך מסר גורם רשמי בחיזבאללה.

לדברי הגורם, אחד המל"טים התפוצץ באוויר עוד בטרם התרסק על הקרקע וגרם נזק, כאשר הסיבה לפיצוץ אינה ידועה. ואילו המל"ט השני התרסק בדרום ביירות.

בשכונת מואוואד שבדרום ביירות דיווחו התושבים על פיצוץ עז באזור שנחשב למעוז חיזבאללה. התושבים ציינו כי שמעו קול של כלי טיס לפני הפיצוץ וכי כתוצאה מהפיצוץ פרצה שריפה.

(מתוך חשבון הטוויטר @Syrian_MC)
(מתוך חשבון הטוויטר @Syrian_MC)

לאחר ההתרסקות, האזור נחסם על-ידי החיזבאללה ועיתונאים שהגיעו למקום לא הורשו לתעד את המתרחש. בכלי תקשורת מקומיים דיווחו על גבר שאסף חלקים מכלי הטיס לתוך שקית ניילון.

הדיווח על המל"טים שהתפוצצו מגיע שעות ספורות לאחר תקיפת חיל האוויר בסוריה בכדי לסכל ניסיון פיגוע של כוח קודס האיראני. בצה"ל, באורח נדיר, מסרו דיווחו על התקיפה בסוריה, דקות ספורות לאחר התרחשותה.

לפי דובר צה"ל, האיראנים תכננו פיגוע נרחב במספר מטרות ישראליות באמצעות רחפנים תוקפים שהיו אמורים לצאת מסוריה.

חיל האוויר פרס סוללות כיפת ברזל בצפון והוגברה הכוננות בחיל האוויר וביחידות המודיעין.

ראש הממשלה נתניהו אמר לאחר התקיפה, בטרם הגיע לדיון ביטחוני בקריה, כי "במאמץ מבצעי גדול, סיכלנו תקיפה נגד ישראל של כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות. אני חוזר ואומר: לאיראן אין חסינות בשום מקום. כוחותינו פועלים בכל גזרה נגד התוקפנות האיראנית. הקם להורגך השכם להורגו. הנחיתי להיערך לכל תרחיש. נמשיך לפעול נגד איראן ושלוחותיה בנחישות ובאחריות למען ביטחון ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר