סמוך לגבול

סיני: חרדים הגישו סיוע לערבי שנפצע • צפו

קבוצת חרדים שחזרו מחופשה בסיני שבמצרים לישראל, הבחינו באחד העיקולים ברכב שסטה מהמסלול והתהפך. הם עצרו בצד הדרך והצילו את חייו של הערבי המצרי (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: יוסף מלאכי)

קבוצה של ישראליים וחרדים עשו את דרכם מאחד המלונות בסיני לישראל, ובמהלך הנסיעה הלילית הבחינו ברכב שסוטה מהנתיב ומתהפך. הם עצרו את המונית בצד הדרך, ניגשו להעניק עזרה ראשונה וכך הצילו את חייו של המצרי.

אחד מהנוסעים מתאר ל'כיכר השבת' את מה שקרה: "אחרי שבת במלון בסיני, חזרנו לישראל ובמהלך הנסיעה אנחנו מבחינים ברכב שמגיע ממולנו במהירות, סוטה לנתיב שלנו ובשנייה האחרונה עף אל הוואדי שמצד ימין שלנו מתהפך מספר פעמים ויוצר ענן אבק".

"הנהג מונית שלנו 'הערבי' רצה להמשיך בנסיעה ולא להתערב בתאונה כי היא לא קשורה אליו", אך אנחנו היהודים התעקשנו שיעצור כדי להעניק עזרה ראשונה לנפגעים.

"היינו שמונה ישראלים ברכב וצעקנו על הנהג לעצור מיידית את הרכב כי לא ידענו האם מישהו נוסף ראה אותו מתהפך ואולי גם יש ישראלים ברכב, ברגע שהרכב נעצר רצנו לכיוון הרכב, יצא משם ערבי מבוגר עם פצעים כל חלקי הגוף ולפתע קרס על החול המידברי. המשכנו לכיוון הרכב וראינו שהוא ריק".

לאחר שהחלו בסיוע הם הבחינו כי "לפתע החל לצאת דם בכמויות מקודקוד הראש של הפצוע, ביצענו חסימה של החתך ושמירה על ערנות הפצוע בכדי שלא יאבד הכרה, לאחר 40 דק' הגיעו כוחות ההצלה של מצריים, פינו אותו לביה"ח והודו לנו מקרב לב על העירנות וההצלה"..

לסיום הוא מודה לקב"ה ואומר: "דבר אחד הבנתי מכל הסרט נע שעבר לי מול העניים, היה לנו נס. לו יצויר שהיינו יוצאים מהמלון 3 שניות לפני הזמן, הרכב שלו היה נכנס במונית שלנו חזיתית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר