המסר האחרון

האמא: רינה שנרב תמיד אהבה ועזרה לכולם

שירה שנרב סיפרה על מסר האחרון של רינה, שנרצחה בפיגוע מעיין: "היא הרגישה שכולנו גולשים, תרתי משמע, למקומות לא נכונים" • היא הספידה: הייתה הטוהר של המשפחה (ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

"רינה הייתה הטוהר של המשפחה שתמיד אהבה ועזרה לכולם, הכל ברוגע ובנועם" - במילים ספורות, הספידה היום (ראשון) שירב שנרב, את ביתה רינה, שנרצחה בפיגוע במעיין ליד היישוב דולב ביום שישי האחרון.

היא הוסיפה, "לא פשוט לי לאבד ילדה כזו אבל מצד שני היה נס גדול - בני דביר חיים ובעלי הרב איתן שרדו. אני מבקשת מכולם להתפלל לשלומם ולהחלמה מהירה".

"אנחנו צריכים להתחזק. רינה הייתה רוצה שנהיה כולנו חזקים ושכל עם ישראל יתחזק. תודה לכל אלו שמגיעים לבקר ולתמוך".

סיון רהב מאיר פרסמה הבוקר מסר שקיבלה משירה שנרב, אימה של רינה הי"ד: "בזמן האחרון הבת שלנו חשבה כל הזמן על נושא אחד – הסלולרי. הטלפונים החכמים".

"היא הרגישה שכולנו גולשים, תרתי משמע, למקומות לא נכונים. לא שולטים במכשיר, אלא הוא שולט בנו. היא הייתה רק בת 17, אבל בזבוז הזמן והסחת הדעת וחוסר הריכוז אצל בני הדור שלה – הפריעו לה מאוד והעסיקו אותה".

"לכן חשבנו, המשפחה, שמי שרוצה לעשות משהו לעילוי נשמתה יכול להתחיל בתחום הזה. לקבל על עצמו או על עצמה לקבוע זמן מוגדר, זמן איכות שבו הטלפון מונח בצד, ואנחנו חוזרים לעצמנו – לשפיות, לאיזון, ליישוב הדעת. שכל אחד יאמר לעצמו, או אפילו יפרסם: 'הייתי שעה בלי הטלפון', למשל".

"בפרשת השבוע, פרשת ראה, משה רבנו מציב בפנינו בחירה: רְאֵה אָנֹכִי נֹתֵן לִפְנֵיכֶם הַיּוֹם בְּרָכָה וּקְלָלָה. זה בידיים שלנו. אנחנו מגדירים את הסטטוס שלנו בכל רגע ורגע. הצעד הראשון יכול להיות להתנתק קצת - כדי להתחבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר