הסמל סטטוס שלו

עמיר פרץ הפתיע: הגיע לראיון בלי השפם

הלסתות באולפן נשמטו כאשר עמיר פרץ נכנס בלי השפם המיתולוגי שלו כאשר באמתחתו היה הסבר ברור למה הוא החליט אחרי עשרות שנים להוריד את מה שזיהה אותו (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום מסך: מתוך "המהדורה המרכזית", חברת החדשות בקשת 12)

גימיק של בחירות כזה עוד לא היה: עמיר פרץ הגיע לראיון של העיתונאי עמית סגל בחברת 'החדשות' כשהוא נטול השפם המיתולוגי שלו שליווה אותו במשך עשרות שנים, לדבריו יש לו מסר חשוב בכך שהוא הוריד את השפם.

"אני הורדתי את השפם כדי שכל עם ישראל יוכל לקרוא את השפתיים שלי מבלי שיהיה משהו חוצץ ולהבין את דבריי, אני רוצה שנעסוק בדברים שבאמת חשובים לנו כחברה", פתח פרץ את דבריו לנוכח ההשתאות של החברים באולפן.

בהמשך דבריו פרץ הזכיר את כיפת הברזל לה היה שותף בהקשר אחר: אנו נפרוש כיפת חברתית על עם ישראל. באופן אישי אני מעולם לא הפרתי את ההתחייבות. בעבר, ציפי לבני היא זו שהחליטה להיכנס לממשלת נתניהו בתור ראש המפלגה".

עוד הכריז כי למרות ההשמצות נגדו הוא לא ישב עם נתניהו: "אורלי לוי ואני לא נשב עם נתניהו. נקודה. תפיסת העולם שלנו היא שונה משלוו. התפיסה שלו היא קפיטליסטית וחזירית".

לאחר מכן עבר לתקוף את הליכוד: "דוד ביטן עושה או אומר רק מה שנתניהו אומר לו. הם רואים שיש מצביעים שעוברים ממפלגת הליכוד לעבודה-גשר".

"כשבני גנץ יהיה ראש ממשלה, נקיים דיון על התוכן. נמליץ עליו לראשות הממשלה. עם ביבי אין לנו כוונה לקיים משא ומתן.
אם ליברמן יבוא עם תכנית טרנספר, לא נשב גם איתו. אין לי ספק שהיום כל אחד מבין שאני לא מתכוון להיכנס לאף ממשלה כשנתניהו בראשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר