עליית מדרגה חמורה

מחריד: הפגינו נגד חנות טלפונים והיכו את המוכר באלימות

המאבק נגד חנויות המוכרות טלפונים בירושלים - מחריף. אמש קבוצת מפגינים מחו מול חנות ברחוב בר אילן, אך ברגעי השיא - תקפו באלימות קשה ובאגרופים את אחד המוכרים • צפו בתיעוד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
התקיפה האלימה כלפי המוכר (צילום: באדיבות המצלם)

המאבק נגד חנויות הטלפונים ברחוב בר אילן בירושלים עלה שלב בתקופה האחרונה כאשר מידי שבוע מגיעים קבוצה של מפגינים אל החנויות ברחוב, מפגינים וצועקים, עד להגעת המשטרה.

אתמול (ראשון) המאבק החריף אף יותר, כאשר המוכר באחת החנויות הותקף פיזית על ידי מפגינים, באגרופים לפנים ואלימות קשה.

יצוין כי חלק מהמפגינים ניסו ליצור קשר עם עיתונאים ואנשי תקשורת שעובדים באתרי חדשות, כדי לפרסם את ההפגנות שהם עורכים, אך ללא הצלחה.

המהומה מחוץ לחנות (באדיבות המצלם)

אחד העובדים בחנות, סיפר 'לכיכר השבת': "הייתי בהפגנה של הקיצוניים מישיבת 'מחנה ישראל' של הרב אהרון פיינהנדלר, שגם נכח במקום, נגד חנות סלולאר של הציבור החרדי ברחוב בר אילן, שלטענתם מוכרת סמארטפונים - אגב, לדעתי זה לא נכון.

"ההפגנה היתה בעלת אופי מילולי קשה מאוד, תוך כדי זריקת חפצים, פסולת ופאשקווילים של אותו ארגון. במהלך ההפגנה יצא אחד מהחנות והותקף מילולית ופיזית בידי המפגינים כי יצא מחנות שמוכרת 'לא כשרים' כמו שהם אומרים, המוכר שניסה לצאת כדי לעזור לו לעבור ולהיחלץ מהם בשלום, הותקף בידי המפגינים וניסה לברוח חזרה לחנות.

"הם רדפו אחריו לחנות ותקפו אותו, מיד הוצאתי את הטלפון ורצתי לחנות לצלם, כשהתחלתי לצלם ראיתי את המוכר שכבר הוכה וחולצתו קורעה, כשאחד מכה בו ואחד מנסה להפריד, בשלב זה הגיע מפגין מאחוריי והעיף את הטלפון שלי ואף התקיפו אותי פיזית".

לדבריו, "התחושה היא שגם אם המפגינים רוצים באמת למחות על מכירה של סמארטפונים, מה שדרך אגב לא נמכר בחנות הנ"ל מהיכרות שלי, הדרך היא לא בצורה אלימה תוך כדי תקיפת אנשים מילולית ופיזית, וקללות שלא שומעים בשום מקום נורמטיבי, לא באזור חרדי ולא באזורים חילוניים".

ל"כיכר השבת" נודע כי בעלי חנויות הגישו כבר מספר תלונות במשטרה נגד המפגינים הללו, אך עד כה, לדבריהם, לא נראה כי הנושא טופל, למעט זה שבכל הפגנה המשטרה מוזעקת ופועלת לפזר את המפגינים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר