סערת האלימות

נעצרו שני הערבים שהיכו עובד חרדי בעל מוגבלות בשופרסל

שני עובדי סניף רשת 'שופרסל' בגוש עציון, שתועדו מתעללים בעובד החרדי, נעצרו ונלקחו לחקירה משטרתית, לאחר שהחרדי הגיש עם עו"ד איתמר בן גביר תלונה במשטרה (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הרשת)

שני עובדי הרשות שצולמו בשבוע שעבר בעת שקשרו נער חרדי בעל מוגבלויות, נעצרו היום (שני) ונלקחו לחקירה במשטרה.

המעצר התרחש לאחר שאתמול הגיע הנער יחד עם משפחתו ועו"ד, איתמר בן גביר, לתחנת המשטרה בביתר עלית ויחד הם הגישו תלונה נגד התוקפים. כמו כן, שניים ממנהלי הסניף נחקרו גם הם בתחנת המשטרה.

בתגובה למעצר של השניים אומר עו"ד בן גביר כי "אי אפשר להסתפק בלעצור רק את המעגל הראשון, אלא צריך לטפל גם במעגל השני". לדבריו של בן גביר "כל מי שידע על המקרה ושתק, צריך להיעצר גם הוא".

מדוברות המשטרה נמסר: בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני מספר ימים על חשד להתעללות בחסר ישע בסניף שופר סל בגוש עציון פתחה המשטרה בחקירה שהובילה הבוקר למעצר שני חשודים בחשד למעשים.

במסגרת החקירה נחקרו ונגבו עדיות ממספר עובדים במקום והבוקר נעצרו לחקירה שני חשודים תושבי בית לחם ומזרח ירושלים בחשד להתעללות בחסר ישע. החקירה נמשכת.

כזכור, בסרטון, נראה העובד היהודי כשהוא קשור בנילון נצמד והעובד הערבי סוטר לו תוך שהוא משפיל אותו מכריח אותו לקחת על עצמו תפקיד נוסף במקום העבודה.

העובד החרדי נראה כשהוא ללא כיפתו עומד מושפל ומוכן לומר כל מה שיבקשו כדי שיניחו לו. במהלך הסרטון נשמע המצלם כשהוא ממלמל "דיי דיי מספיק" ובסיום הסרטון הוא מגיע כדי להסיר את הקשרים מידיו של העובד.

הסרטון שהופץ ברשת מעורר תגובות קשות מאד כנגד המקרה וחברת שופרסל. לא ידוע עדיין מיקום הסניף בו צולם הסרטון המחפיר.

ברשת פורסמה גם תגובת שופרסל לסרטון: "אנו דוחים בשאט נפש את ההתנהגות הנצפית בסרטון. אנו נפנה עוד הערב למשטרה בתלונה בנושא ונעשה כל שביכולתנו כדי שדברים שכאלו לא יישנו".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר