"מפלגת שחיתות"

איסור המצלמות: עימות בין מקלב לעודד פורר

לאחר החלטת השופט מלצר לאסור הצבת צלמות בקלפיות, ב'ישראל ביתנו' ניצלו את הרגע להאשים את החרדים בזיוף, מקלב לא שתק: "מפלגה שכל השדרה הבכירה שלה מאושמת בשחיתות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורי מקלב (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעה קלה לאחר שיו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, הודיע על החלטתו לאסור הצבת מצלמות בקלפיות, ב'ישראל ביתנו' של אביגדור ליברמן התנצלו את הרגע כבדי להאשים שוב את הציבור החרדי בזיופי בחירות.

ח"כ עודד פורר, יו"ר סיעת ישראל ביתנו, הגיב להחלטה ואמר: "מצערת ההחלטה של ועדת הבחירות המרכזית לא להתקין מצלמות מכיוון שישנו חשש לזיופים במהלך ההצבעה, בעיקר בקלפיות הומוגניות כמו במגזר החרדי או במגזר הערבי".

לדבריו: "כבר נחשפנו לדילים בין המפלגות הערביות לחרדיות בהצבת משקיפים בקלפיות ולכן בכוונתינו להפעיל פרויקט מתנדבים ייעודי שמטרתו להציב משקיפים מטעם המפלגה בשכונות חרדיות ובמגזר הערבי על מנת לפקח ולמנוע זיופים".

בתגובה, תקף ח"כ אורי מקלב את 'ישראל ביתנו' ואמר: "טלו קורת ענק מבין עינכם, מפלגה שאושמה בזיופים וכל השדרה הבכירה שלה מאושמת בשחיתות שוחד ובגזלת כסף ציבורי, הם מדברים על זיופים? מטלים האשמות שווא ללא כל ביסוס והוכחה לכך.

ח"כ אורי מקלב בראיון ל'כיכר השבת'

"אנחנו תומכים מאוד בעמדת מצלמות בכל הקלפיות. זה עוד אחד מעלילות והאשמות השקרניות והזדוניות כנגד הציבור החרדי של ישראל ביתנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר