הופכים כל אבן

המטען והירי בבני ברק: האברך המאוים והחוקרים - בזירה

לאחר השלכת המטען במוצאי שבת והירי אמש על הבניין ברחוב מנחם בבני ברק, הבוקר, הגיעו שוב חוקרי המשטרה בליווי חבלן וכלבנים - יחד עם האברך המאוים, בכדי לאתר ממצאים חדשים שיובילו לחשודים במעשים (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
חוקרי המשטרה והאברך המאוים בזירה (צילומים: באדיבות המצלם)

אברך חרדי, תושב רחוב מנחם בבני ברק, נתון בימים האחרונים תחת מתקפה של מטעני חבלה וירי של אש חיה, לאחר שהעז להתלונן במשטרה על עבירות של שכנים מהבניין הסמוך.

הבוקר (שלישי) הגיעו כוחות משטרה לרחוב מנחם בבני ברק, כשהם מלווים בחבלן משטרה, כלבים וחוקרי זיהוי פלילי.

הכוחות חקרו ביסודיות את זירת הירי אתמול והפכו כל אבן בכדי למצוא ממצאים חדשים שיסייעו באיתור היורים ומניחי מטען החבלה.

האברך המאוים בזירה, הבוקר (באדיבות המצלם)

ל'כיכר השבת' נודע כי החוקרים בדקו במקביל הן את הבניין בו מתגורר האברך והן את הבניין בו מתגוררים החשודים, עליהם הוא דיווח למשטרה.

תושבים רבים באזור חוששים מאוד מהירי ומהמטענים בתקופה האחרונה בעיר. הם מסבירים ל'כיכר השבת' כי "זו עיר צפופה ומלאה בילדים ברוך השם, כל ירי או מטען עלול חלילה להוביל לפצועים רבים".

"אני סומך על המשטרה שהירי אתמול זה הפעם האחרונה שזה קורה", אומר תושב אחר.

כפי שדווח הבוקר ב'כיכר השבת', לאחר שבמוצאי שבת הושלך מטען חבלה לעבר הבניין ברחוב מנחם, אמש ירו אלמונים לעבר הבניין, בחסדי שמים בשני המקרים לא היו נפגעים.

זירת הירי, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

תושב המתגורר בבניין אליו בוצע הירי, סיפר ל'כיכר השבת': "מדובר בפחד איום ונורא, יש ילדים שמשחקים למטה, בפרט בזמן החופש. אני בהחלט בחששות".

השכנים בבניין סיפרו כי שכנם, אברך חרדי צעיר, זיהה עבירה פלילית - ככל הנראה בתחום הסמים וכמו אזרח הגון ואחראי התקשר והזעיק את כוחות המשטרה, אלא שמאז הוא סובל מאיומים וככל הנראה זו הסיבה לירי ולהשלכת המטען לעבר ביתו.

מהמשטרה נמסר אתמול כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קולות ירי לעבר בניין מגורים ברחוב מנחם בגין בבני ברק. לא היו נפגעים בנפש. המשטרה פתחה בחקירה לבחינת נסיבות האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר