"מפחדים לצאת לרחוב"

שלושה רימונים הושלכו השבוע באלעד; התושבים חוששים

בהלה בקרב תושבים בעיר החרדית אלעד, בעקבות שלושה מקרים של השלכת רימונים בעיר - בתוך שבוע אחד. המשטרה חוקרת בנמרצות והתושבים חוששים: "הפושעים מסכנים את חיינו" (חדשות)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
זירת זריקת הרימון, ברחוב רש"י (צילום: אהרון אמיתי)

קרב רימונים בעיר החרדית: בימים האחרונים התפוצצו בשעות הלילה המאוחרות, שלושה רימונים, בעיר אלעד, וגרמו לבהלה רבה בקרב תושבי העיר שרגילים לשקט ושלווה. בחסדי השם, איש לא נפגע ולא נגרם נזק.

הפיצוץ הראשון אירע במוצאי שבת האחרון ברחוב רבי יוסי בן קיסמא, הפיצוץ השני אירע למחרת, ביום ראשון, ברחוב הסמוך - רש"י והפיצוץ השלישי אירע הלילה (רביעי) באותו הרחוב.

יצויין כי בכל האירועים הללו שוטרים מתחנת אלעד וראש העין הגיעו לזירה, פתחו בחקירה ואספו ממצאים. את החקירה מנהל מפקד משטרת אלעד אלי יעקב וסגנו אבישי בוסי.

ההערכה בקרב תושבי השכונות שהרקע להשלכת הרימונים, הוא סכסוך שהתגלע בין שתי משפחות עבריינים, המתנקמים אחד בשני וזורקים רימונים בשיטת חתול ועכבר.

ל'כיכר השבת' נודע, כי שוטרי משטרת אלעד וראש העין פשטו על מספר בתים ברחבי העיר וביצעו חיפושים בניסיון לאתר חומרי נפץ, אך עד כה לא מצאו דבר. השוטרים אף צפו במצלמות האבטחה וזיהו פעילות חריגה בשני הרחובות, והצליחו לאתר חשודים במעשה.

תושבי השכונות איתם שוחחנו מספרים ל'כיכר השבת': "המצב ברחוב נהיה מפחיד, באמצע הלילה שומעים פיצוצים, הילדים נבהלים ומתקשים להירדם ונכנסים לטראומה. אנחנו מפחדים לצאת לרחוב. מקווים שהמשטרה תשים את ידה על הפושעים שמסכנים את חיינו ונחזור לחיות בשקט ובשלווה".

כפי שסוקר בהרחבה ב"כיכר השבת", לא רק באלעד רועש, גם בעיר בני ברק התרחשו בחודש האחרון מספר אירועיפ פליליים של ירי ומטענים, כך שגם בעיר התורה והחסידות חוששים מאוד מהאירועים הללו ומקווים שהמשטרה תשים את ידה על הפושעים, בתקווה שהשקט יחזור לשרור בעיר.

גורמים במשטרת אלעד, אומרים ל'כיכר השבת': "תושבי העיר יכולים להירגע ולהמשיך בשגרה, ביממה האחרונה עצרנו מספר חשודים שהיו מעורבים בתקריות והחקירה עדיין נמשכת. נמשיך לפעול בכל האמצעים על מנת לאתר את אלו שבוחרים בדרך הפלילית ונפעל למצות עמם את הדין".

(צילום: אהרון אמיתי)
(צילום: אהרון אמיתי)
(צילום: אהרון אמיתי)
(צילום: אהרון אמיתי)
(צילום: אהרון אמיתי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר