גורם ב'דגל התורה'

גורם בכיר במפלגה: "אנחנו עובדים עם מנדלבליט, המאמר מיותר"

לאחר שיו"ר 'דגל התורה' התנצל בפני היועמ"ש מנדלבליט, גורם בכיר ב'דגל' אומר ל'כיכר': 'המאמר הזיק לנו, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם מנדלבליט לאורך כל הציר' (חרדים)

מנדלבליט (צילום: Yonatan Sindel/Flash9)

בתחילת השבוע פורסם מאמר מערכת חריף במיוחד ב'יתד נאמן' כנגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדבליט כאשר הכותרת הייתה 'הרועץ המשפטי', הערב (רביעי) יו"ר דגל התורה משה גפני התקשר למנדבליט כדי להתנצל.

כזכור, הקצף על מנדלבליט יצא כאשר הוא הבהיר את חוות דעתו כנגד האירוע שהיה אמור להתקיים בחיפה עם הזמר מרדכי בן דוד - לגברים בלבד.

גורמים ב'דגל התורה' כעסו על מאמר שפורסם ב'יתד נאמן' נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, המאמר החריף הביא לשיחה בין יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני והיועמ"ש מנדלבליט במהלכה הבהיר גפני כי המאמר שפורסם בביטאון תנועת 'דגל התורה' 'יתד נאמן' נכתב ופורסם ללא שום תיאום עמו ועם הנהגת דגל התורה.

גורם ב'דגל התורה' אומר ל'כיכר השבת', כי "בתנועה הופתעו לראות את המאמר והוא מפריע לשיתוף הפעולה הפורה עם מנדלבליט בשורת נושאים ובין היתר גם בנושא ההפרדה".

"לא מרוצים מכל מהלך של מנדלבליט. אבל מכאן עד ולהפוך את מנדלבליט לשונא ישראל ורועץ, הדרך רחוקה. שיתוף הפעולה עם מנדלבליט לאורך כל הציר, חשוב מאוד, הפרסום לא נעשה בידי שום גורם או בכיר בדגל התורה, ונכתב על דעת הכותב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר