הוחלט סופית

"תוכנית המאה של טראמפ לא תפורסם לפני הבחירות"

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של הנשיא טראמפ למזרח התיכון הודיע: "החלטנו שלא נפרסם את חזון השלום לפני הבחירות" • ראש הממשלה: "זה יהיה קרוב מאוד אחרי הבחירות" (מדיני)

גרינבלט ונתניהו (צילום: Matty Stern/US EMbassy TEl Aviv)

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של הנשיא טראמפ למזרח התיכון הודיע הערב (רביעי) בציון בחשבון הטוויטר שלו: "החלטנו שלא נפרסם את חזון השלום או חלקים ממנו לפני הבחירות בישראל".

יצוין כי דבריו באים בניגוד גמור לדברי דונלד טראמפ עצמו, שרק לפני יומיים הצהיר כי תוכנית השלום שלו, המכונה תוכנית המאה, תפורסם עוד לפני הבחירות.

מי שמיהר להתייחס להצהרת טראמפ מהזווית הפוליטית, הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו שאמר הערב בכנס של מפלגת הליכוד: "הערב התבשרנו שתוכנית המאה של הנשיא טראמפ תוצג לעולם אחרי הבחירות".

"יש לי הערכה סבירה שזה יהיה קרוב מאוד אחרי הבחירות. מי אתם רוצים שינהל את המשא ומתן מול הנשיא טראמפ על תוכנית המאה? אני בראשות ממשלת ימין והליכוד או גנץ ולפיד?".

נתניהו הוסיף, "אתם חושבים שטראמפ או פוטין יתרשמו במיוחד מגנץ או לפיד? זאת השאלה של הבחירות האלה, כי הנושא המדיני יפגוש אותנו בעוד כמה שבועות במלא עוצמתו".

ראש הממשלה לגלג על יריביו הפוליטיים: "מי יוביל את מדינת ישראל ברגע הקריטי הזה? הצמד הזה? הם בקושי יכולים לנהל את המפלגה שלהם", אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר