"החלטה מחפירה"

החשודים בהתעללות בעובד החרדי ישוחררו

ארבעת העובדים בסניף 'שופרסל' החשודים בהתעללות בעובד החרדי חסר הישע, ישוחררו למעצר בית עד יום שני. עו"ד בן גביר: "יריקה בפרצוף של חסר הישע והחלש" (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הרשת)

ארבעת העצורים בחשד להתעללות בעובד חסר ישע בסניף שופרסל בגוש עציון ישתחררו הבוקר (חמישי) בערבות למעצר בית עד יום שני.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את המשפחה מסר בתגובה: "מדובר בהחלטה מחפירה של פרקליטות המחוז שנותנת אור ירוק למתעללים וסדיסטיים למיניהם. אין לי ספק שאם היה מדובר במקרה הפוך חלילה ויהודים היו מתעללים בערבי חסר ישע, בפרקליטות היו מגישים בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים".

"שחרור המתעללים בתנאי הרחקה זמניים היא יריקה בפרצוף של חסר הישע והחלש בפרט כאשר נחשף שמדובר בהתעללות קבועה במשך זמן רב".

בן גביר הוסיף, "צריך לשבח את המשטרה שעבדה במקצועיות ויעילות אך הפרקליטות בהחלטה בעייתית וחסרת אחריות פוגעת בשלטון החוק ומעבירה למתעללים מסר שהכל מותר והם אפילו לא ישלמו את המחיר. לא ולא אשתוק ואנקוט בכל הליך העומד לרשותנו נגד שופרסל ונגד המתעללים שיחזרו כרגע לכפרם כגיבורים".

אתמול, בראיון ל'כיכר השבת', תיארו הוריו של הבחור, שמואל וחיה בלוי, את תחושתם הקשה ואת ההבנה שלהם לרקע שעמד בבסיס ההתעללות בבנם.

ראיין וצילם: חיים גולדברג, כיכר השבת

האבא סיפר על תחושותיו בעת שראה את הסרטון לראשונה: "נורא, נורא. בכיתי, כמו שלא בכיתי מעולם. תמיד לא חשבתי שמציקים לו. חשבתי שרק נותנים לו עבודה קשה, לא יותר מזה".

האמא הוסיפה: "אני רוצה להוסיף, שכמה שבכינו בסרטון הראשון - מה שראינו אתמול בלילה, שבר אותנו לגמרי. לא ידענו שיש עוד סרטונים, חמורים יותר. אמנם שמענו מהמשטרה שיש עוד, אבל לא ידענו כמה זה חמור. מה שהרגשנו בפעם הראשונה, שראינו את הסרטון, זה אולי עשירית ממה שהרגשנו אתמול בלילה".

האבא סיפר מה היה רוצה שיגזרו על המתעללים בבנו: "שיישבו שנים רבות בתא כלא, בגלל שתי סיבות עיקריות: הראשונה זה בשביל הבן שלנו, כדי שהוא יוכל להרגיש טוב כשיידע שמי שמתעלל בו חוטף עונש, ושנית - בשביל להציל את מדינת ישראל, כי זה לא סיפור ראשון שערבים מציקים".

"אברך סיפר לי, שהוא עובד במחסנים של חברת מיזוג, ושם יש חודשיים שאין עבודה, בחורף, ובעל הבית אמר לו 'בסדר, אל תעשה כלום', והערבי התחיל להציק לו ש'זה גזל... למה אתה לא עובד', החל להקניט אותו ואף פתח לו את הרכב וגם התחיל לבדוק את תלוש המשכורת שלו".

"יש עוד עובד, גם בחברת מיזוג, שסיפר לי שכל פעם שהערבי עובר לידו, הוא נותן לו סטירה, אומר לו 'ימח שמך' וממשיך הלאה. כמובן שהכל הוא עושה 'בצחוק'... אשתי אמרה לי הבוקר ששרה אימנו אמרה לאברהם 'ראיתי את בן האמה מצחק' ורש"י מסביר שהוא ירה חיצים ואמר שהוא צוחק; אותו דבר קורה איתם. צריך לעקור את הנבלות הזו מהשורש".

לסיום, הם ביקשו להעביר מסר לקוראים.

שמואל: "הבן שלי סיפר ששמו לנו מצלמות חדשות במחסנים. אז שאלתי אותו מה עם המצלמות הקודמות ואמרו שזה בגלל שהמצלמות הקודמות היו שבורות... אולי יש פה איזה שיבוש, ומי יודע כמה הוא סבל, מה שאנחנו לא יודעים. השם ירחם".

חיה: "לי יש מסר לצופים: חייבים לדעת שלילדים האלו יש רגשות. או שהם יודעים מזה או שלא - זה לא משנה; אבל יש להם רגשות, וכדאי מאוד, אם רואים אותם ברחובות, לחבק אותם. לא להיבהל מלשבת איתם באוטובוס. הם לא מדבקים... לא צריך לפחד מלשבת לידם. הם ילדים עם נשמה מיוחדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר