הקרב הליטאי בבית שמש

ח"כ גפני ל'כיכר': "אני לא נגד עליזה בלוך, אני רוצה פתרון"

במהלך הסיור בשכונות הוותיקות בבית שמש לאור מצוקתם של מאות משפחות חרדיות, הסביר ח"כ משה גפני בראיון ל'כיכר' את גבולות המאבק והתייחס גם לקמפיין המפלגתי נגד בג"צ • צפו (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, הגיע אמש (רביעי) לעיר בית שמש, ועירך ביקור בשכונות הוותיקות העומדות בעין הסערה בין ראש העיר עליזה בלוך לציבור הליטאי. הביקור, כצפוי, עורר מחדש את המתיחות בין התנועה הליטאית לראש העיר.

בראיון ל'כיכר השבת', הסביר ח"כ גפני כי המאבק הוא לא אישי נגד ראש העיר עליזה בלוך אלא נגד האפליה של החרדים בשכונות הוותיקות בבית שמש.

"אני לא נגד ראש העיר ולא נגד העירייה", אמר גפני. "יש 350 משפחות שצריכים ללכת עם הילדים לבית הכנסת, צריכים לשלוח ביום ראשון את הילד לגן ילדים, יושבים פה משפחות ואין להם פתרון, באתי להזדהות אתם".

גפני, שנדרש לתשובות מאת התושבים, הבהיר ל'כיכר': "אני מבקש פתרון, אך לא מדובר בסיור נגד העירייה. אני לא מסמן את עליזה בלוך כיונה יהב, אני רוצה פתרון. ביקשתי מהחברים במועצה, אין דבר כזה בשום מקום, אין פה מישהו שהוא אנטי חרדים, אבל אין פתרון".

במהלך הראיון התייחס גפני לקמפיין יהדות התורה, שרובו מתמקד במתקפה נגד שלטון הבג"ץ, "התעוררנו", הוא אומר, "בבחירות הקודמות הייתה החלטה אצלנו שאנחנו לא נוביל את המאבק נגד בית המשפט כי זה יכול לקלקל, אפשרנו לליכוד אפשרנו לאחרים שהם ינהלו את המאבק, נתנו להם את מלוא הגיבוי, כעת, במקום שאין אנשים השתדל להיות איש".

לדברי גפני, המאבק נגד בג"ץ יימשך אחרי הבחירות, "זה יבוא לידי ביטוי בחקיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר