הסנגוריה של בוגי

בני גנץ מתבלבל? "גם משה רבנו היה כבד פה"

בכיר 'כחול לבן' בוגי יעלון מצא טיעון "מקורי" כדי להגן על יו"ר מפלגתו בני גנץ, שיוצר שוב ושוב מבוכות בהחלקות לשוניות ובלבולים תכופים, והרחיק לשם כך עד משה רבנו • צפו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ערוץ הכנסת. תמונה: Flash90)

"מבחינתי, מנהגים שאני מתייחס אליהם, בהיסטוריה שלנו כעם יהודי, משה רבנו היה בכלל כבד פה, בסדר?" - כך, בהשוואה זו, בחר היום (חמישי) ח"כ משה בוגי יעלון, להגן על עמיתו ח"כ בני גץ, יו"ר 'כחול לבן', שהתבלבל בלשונו פעמים רבות בחודשים האחרונים, וגרם מבוכה לקמפיין הבחירות שלהם.

כזכור, במוצאי השבת האחרונה התייחס גנץ לאמו של החייל הנעדר אורון שאול, זהבה, בשם "זהבה גלאון" (יו"ר מרצ לשעבר), ותיקן את דבריו רק לאחר שהמראיינת הסבה את תשומת לבו לטעות.

לפני כן היו אלו המבוכות המפורסמות, מהגמגום הזכור של 'יו, יו, יונית', עבור דרך "הציבור מטומטם", תקרית "האוזן של ה-M16", שיבוש המשפט של "אם בארזים נפלה שלכת..." וכינוי שם מפלגתו כ'כחול איתן', ועד השכחה בשידור חי של שם נרצח בפיגוע, סמוך לזירת הרצח.

בכיר 'כחול לבן' יעלון, הוסיף בראיון היום למזל מועלם ב'ערוץ הכנסת': "אני מכיר את בני גנץ, מנהיג מבטן ומלידה, ראיתי אותו במצבים הכי קשים בשרותו בצבא. לכן, בענין הזה, אין לי שום דאגה".

"אני מעדיף אותו, שלעתים מתבלבל, מאשר ראש ממשלה שמצוחצח ומשופשף בתקשורת, אבל משקר את עם ישראל", סיים בוגי יעלון.

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר