סקר סמית: 'עוצמה יהודית' קרובה להיכנס

סקר רפי סמית לקראת הבחירות המתקרבות: לגוש הימין חסרים ארבעה מנדטים להרכבת ממשלה; עוצמה יהודית על סף אחוז החסימה עם התחזקות משמעותית (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

סקר שערך מכון הסקרים של הפרופסור רפי סמית עבור רדיו 103fm מלמד כי הפער בין ממשלת ימין ליציבה לבין שוב הסתמכות על אביגדור ליברמן הוא של ארבעה מנדטים. בנוסף, עולה מהסקר על התחזקות לעוצמה יהודית, המתקרבת באופן משמעותי לאחוז החסימה.

על פי נתוני הסקר, לו היו הבחירות נערכות היום, גוש הימין עומד על 57 מנדטים, כאשר מפלגת הליכוד מקבלת 32 מנדטים, ימינה עם 10 מנדטים וש"ס ויהדות התורה יחד עם 15 מנדטים - סה"כ כ-57 מנדטים, כאשר 4 מנדטים חסרים לגוש, להרכבת ממשלת ימין.

בנוסף על פי הסקר, לו הבחירות היו נערכות היום עוצמה יהודית הייתה זוכה ב-2.5% מהקולות - כמעט כ-3.5 מנדטים, ועל סף אחוז החסימה. מעבר של עוצמה יהודית את אחוז החסימה, על פי נתוני הסקר, יבטיח 61 מנדטים לגוש הימין.

מדובר בהתחזקות משמעותית עבור עוצמה יהודית בסקרי סמית, המציינת מגמת עלייה עבור המפלגה: לפני כשבועיים עמדה עוצמה יהודית בסקר מכון סמית על 1.7% בלבד. בשבוע שעבר התחזקה בחצי האחוז ועמדה על 2.2%, והשבוע רשמה מפלגתו של בן גביר התחזקות משמעותית נוספת, כשהיא נמצאת על סף אחוז החסימה עם 2.5% מהקולות - כמעט כ-3.5 מנדטים, כאמור.

יצויין, כי הסקר נערך עוד בטרם הודעת משה פייגלין על פרישת זהות מהמירוץ לכנסת, וללא איזכור האופציה של פרישת זהות מהמירוץ דבר שאולי ישנה מעט את פני הדברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר