ברכת שר התורה לילדים בריאים

בפעם הראשונה שר התורה מבטיח:"ילדים בריאים"

כל מי שהיה אי פעם בבית חולים נתקל בפעילות המיוחדת ומקדשת שם שמיים של 'בלב אחד'• רוצים להכיר טובה לארגון, ולזכות בברכת שר התורה? זו ההזדמנות • כל הפרטים (הגרלה)

אילוסטרציה (צילום: יעקב נחומי, פלאש 90)

כל מי שהיה אי פעם בבית חולים נתקל בפעילות המיוחדת ומקדשת שם שמיים של 'בלב אחד', סוף סוף תוכלו להכיר טובה לארגון, לזכות בברכה הנדירה של מרן שר התורה, ולהשתתף בהגרלה מיוחדת לראשונה בשיטת שיווק שותפים! כל הפרטים

ארגון בלב אחד מציג: השיטה החדשה והמהפכנית של קמפיין "התרמת שותפים" - המודל המהפכני והמתגלגל של כרטיסי הבונוס המאפשר לכם להיכנס שוב ושוב ושוב ללא תשלום נוסף, להגרלה על חבילת פרסים בשווי 450 אלף שקלים! > רוכשים כרטיס כאן >

ארגון בלב אחד חוצה מגזרים, מצליח להאהיב שם שמיים וגורם לקידוש ה' גדול שאפילו מרן שר התורה יצא נפעם ממנו, ואף הבטיח כי "מי שיתרום יהיו לו ילדים בריאים!!"

חולים ובני משפחותיהם שנקלעו לבתי החולים יודעים ומכירים היטב את ארגון 'בלב אחד', מפעל חסד אדיר המביא אור ושמחה לאלפי חולים, באמצעות רשת מתנדבים שנמצאים באופן יומיומי בבתי חולים בכדי לעזור למשפחות ברגעים הכי קשים שלהם, והם יודעים שתמיד הם יהיו שם בשבילם. עכשיו יש לכם הזדמנות לתת לארגון 'פוש' מיוחד, ובצורה משתלמת ביותר.

ההגרלה > רוכשים כרטיס כאן > היא על פרס בשווי של כ-450 אלף ש"ח - חבילת פינוקים לחיי היום יום הכוללת: משכורת ענק לשנה כאשר כל חודש יועבר לכם סכום של ח"י אלף ש"ח, רכב שברולט אקוינוקס 2019, מטבח מפואר וחופשה משפחתית בחו"ל.

וזה עוד לא הכל! המודל המהפכני של כרטיסי הבונוס מאפשר לכם להיכנס להגרלה שוב ושוב ללא תשלום נוסף!

מיד לאחר ביצוע התרומה, תקבלו לתיבת המייל שלכם לינק אישי, אותו תוכלו להפיץ בין מכרים וידידים, ועל כל רכישת כרטיס דרך הלינק שלכם, תקבלו אוטומטית כרטיס נוסף להגרלה! כמה פשוט! כל תרומה מהלינק, שווה לכם כרטיס הגרלה נוסף.

אז למה אתם מחכים? חבילת מתנות בשווי 450 אלף ₪ יכולה להיות שלכם בקרוב מאוד!

> רוכשים כרטיס כאן > נכנסים להגרלה > מפיצים את הלינק האישי לחברים > ומרוויחים: כל תרומה מהלינק – כרטיס נוסף בשבילכם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר