משבר בכחול לבן?

הח"כית החרדית ניסתה להצטרף אל בנט

בזמן שהייתה חברה בצוות האסטרטגי בחוסן לישראל, ניסתה עומר ינקלביץ' להצטרף לימין החדש, כך חושף "ישראל היום". ינקלביץ' מכחישה את הדיווח בתוקף: "שקר מוחלט" (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

בעוד היא חברה בצוות האסטרטגי של מפלגת חוסן לישראל של בני גנץ, בקמפיין הבחירות הקודם, ח"כ עומר ינקלביץ' ניסתה לעבור למפלגת הימין החדש. כך חושף הפרשן הפוליטי של "ישראל היום" מתי טוכפלד יחד עם כתבת "ישראל היום" דניאל רוט-אבנרי.

על פי הדיווח, בסוף דצמבר ומייד לאחר שנפתלי בנט ואיילת שקד הכריזו על הקמת מפלגת הימין החדש, ינקלביץ' הביעה עניין להצטרף לרשימה. זאת, אף שאז כבר שובצה במקום ריאלי בחוסן לישראל, וכבר לקחה חלק בצוות האסטרטגי של מפלגתו של גנץ.

על פי העיתון, מי שניסה לסייע לינקלביץ' בניסיון לעבור לימין החדש הוא ישראל בכר, שהיה האסטרטג של בנט בבחירות 2013 ו־2015, ובבחירות 2019 היה איתו רק לתקופה של כמה שבועות. בבחירות 2019 שימש כאסטרטג של בני גנץ, עזב אותו לטובת בנט לכמה שבועות, וחזר אל גנץ עם האיחוד של חוסן לישראל ויש עתיד בהקמת כחול לבן.

לפי גורמים המעורים בפרטים, ינקלביץ' הביעה עניין רב להיכנס לרשימת הימין החדש בשבועות שבהם בכר חזר לעבוד עם בנט, אך עם המעבר שלו חזרה לתפקיד האסטרטג של גנץ, היא שינתה את דעתה. גורמים בימין החדש אישרו את הפרטים.

אף שבכחול לבן לא נוהגים לתת לחברי כנסת שאינם בצוות הקוקפיט להגיב בשמם - הפעם הם חרגו ממנהגם. מטעמה של ח"כ ינקלביץ' נמסר בתגובה: "שקר מוחלט, לא היו דברים מעולם".

באשר לטענה כי אסטרטג כחול לבן, ישראל בכר, תיווך בין ינקלביץ' לימין החדש, בחרו בכחול לבן להתעלם מטענה זו ומסרו: "אנו עסוקים בהחלפת משטר נתניהו ולא בספינים וברכילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר