חשיפת 'כיכר'

מאיר פרוש זועם: "חבל שזה דלף לתקשורת"

סגן שר החינוך, מאיר פרוש אישר את חשיפת 'כיכר השבת' ואת קיום הפגישה עם הבכירים בציונות הדתית והוסיף כי מדובר בשיתוף פעולה עם הרוצים לחזק את המפלגה החרדית (חרדי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Yehuda Haim/Flash90)

סגן שר החינוך, ח"כ מאיר פרוש, מאשר הבוקר (ראשון) את חשיפת 'כיכר השבת' במוצאי השבת, על הפגישה שהתקיימה בין נציגי יהדות התורה לבכירים בציונות הדתית.

כזכור, כפי שנחשף ב'כיכר', המגעים בין יהדות התורה לציונות הדתית בניסיון לקבל תמיכה של חלקים מהדתי לאומי ביהדות התורה, הביאו אמש (מוצ"ש) לפגישה משולשת בין בכירי יהדות התורה לבכירים בציונות הדתית.

ל'כיכר השבת' נודע כי מי שהגיע לפגישה מטעם הציונות הדתית הוא הגאון רבי דוד חי הכהן מבכירי הרבנים בציונות הדתית.

הפגישה שנערכה בין חברי הכנסת מאיר פרוש ואורי מקלב לגאון רבי דוד חי הכהן, הייתה בניסיון להביא לתמיכה של קהלים בציונות הדתית מהזרם החרד"לי ביהדות התורה.

בראיון ל'קול ברמה' הבוקר אישר סגן השר פרוש את דבר הפגישה, והוסיף כי מדובר בשיתוף פעולה עם קהלים המבקשים לחזק את המפלגה החרדית.

פרוש תקף: "זאת לא הפעם הראשונה שאני נפגש עם גורמים בציונות הדתית וחבל שזה דולף לתקשורת". לדבריו, "מדובר על קהלים שלמים שרוצים לשתף פעולה בנושאים שחשובים ליהדות", אמר.

יצוין כי לא מדובר במגעים עם אנשי מפלגת 'נועם' וחוגי "הר המור", שעשויים ככל הנראה לפרוש מהמירוץ, אלא במגעים עם חלקים נוספים בתוך הציונות הדתית, בניסיון להביא לתמיכה או שיתוף פעולה עם יהדות התורה בנושאים דתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר