ביום הראשון

ילד שעלה מאיראן ולומד בחב"ד נפגש עם פרוש ופרץ

בתלמוד תורה בני מנחם של חב"די בעיר חולון, פתחו את שנת הלימודים עם שר החינוך רפי פרץ, וסגנו מאיר פרוש. השניים פגשו ילד, עולה מאיראן, שהגיע לארץ לפני 4 חודשים (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: מאיר אלפסי)

שר החינוך, הרב רפי פרץ וסגנו, מאיר פרוש עם בכירי המשרד, פתחו את שנת הלימודים בתלמוד תורה בני מנחם חב"ד חולון.

בכיתה פגש השר את הילד אליחי, עולה חדש מאיראן שהגיע רק לפני 4 חודשים, ונפעם לראות את השליטה שלו בשפה העברית וההשתלבות המדהימה בבית הספר - הפועל במסגרת הממ"ח, בפיקוחו של הרב נח ליבשיץ והרב שי קלדרון.

את המפגש אירח הרב דוד גוראריה, יו"ר מוסדות חב"ד בחולון, ובמפגש שנערך ליד שולחנות ערוכים השתתפו גם: הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד המרכזי, הרב אלי קריצ'בסקי, מנהל רשת חינוך חב"ד – אהלי יוסף יצחק; הרב יהושע שמעוני, מנהל התלמוד תורה; הרבנית רבקה גוראריה, אשת הרב הראשי ומנהלת רשת גני בני ובנות מנחם חב"ד; הגב' רוחמה שטיינברגר, מנהלת בית הספר בנות מנחם חולון; הרב שניאור קובעטשיק, חבר הנהלת המוסדות.

הרב שמעוני, מנהל התלמוד תורה הציג את הפרויקטים החינוכיים וההישגים הלימודיים בתלמוד תורה. לאחר מכן, הציגה הגב' שטיינברגר את התפתחות בית הספר לבנות, הגידול המשמעותי בשנה"ל תש"פ – 50 תלמידות חדשות בבית הספר, והמיזמים החינוכיים החדשניים והמקוריים לחינוך התלמידות לתורה, לחסידות ולהתקשרות.

הרב דוד גוראריה, יו"ר המוסדות, פירט באוזני פמליית השר את ההשקעות הגדולות בהקמת המוסדות ופיתוחם, וציין את הצרכים הייחודיים של מוסדות חב"ד בחולון והמצוקה של מרחבי חינוך מתאימים לפיתוח המואץ של המוסדות.

בשיחתו אל מול כלל תלמידי התלמוד תורה הזכיר שר החינוך, הרב רפי פרץ את חוויותיו כטייס שזכה לפגוש את שלוחי הרבי בעומק סיני בחג הסוכות, ואמר לילדים כי "כאלה אני רוצה שאתם תגדלו – שלוחים מסורים ונאמנים לעם ישראל!".

מאיר פרוש, סגן שר החינוך אשר מלווה את מוסדות חב"ד בחולון מיום הקמתם ומסייע רבות לפיתוחם, פנה בדבריו לשר החינוך והזכיר כי חינוך ילדי ישראל בדרך ישראל סבא "איש על דגלו" ובהתאם להוראות הרבי - זוהי המשימה החשובה ביותר, ובאחריות המשרד לשמור על ייחודיותו של החינוך החב"די והחינוך החרדי בכלל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר