פתיחת שנת הלימודים במרכז האקדמי לב: "התורה תמיד בראש"

כאלף וחמש מאות תלמידים חדשים הצטרפו אמש לשורות תלמידי המרכז האקדמי לב • יצאנו להרגיש את ההתרגשות של תחילת שנה, ולהתרשם מיומם הראשון של התלמידים (חרדים)

(צילום ועריכה: כיכר השבת)

כמו בהיכלי הישיבות ובבתי הספר, גם במרכז האקדמי לב פתחו אמש (ראשון) את שנת הלימודים תש"פ.

המרכז, המוגדר בפי ראשיו "תורני ישיבתי אקדמי", פתח את שעריו לאלפי התלמידים ששבו מחופשת 'בין הזמנים', מתוכם כאלף וחמש מאות תלמידים שזהו יומם הראשון בין כותלי המרכז.

יצאנו להרגיש את ההתרגשות של תחילת שנה, ולהתרשם מיומם הראשון של התלמידים. יצויין שבשבוע זה ייפתחו הלימודים בכל הקמפוסים והמסגרות שתחת המרכז האקדמי לב.

אלי שלמן, ראש מנהל הסטודנטים, אומר בשיחה עם כיכר השבת כי קרוב לאלף וחמש מאות תלמידים חרדים כבר לומדים ב'לב'. לדבריו, "אומנות נקייה" - זה מה שמלמדים את התלמידים במרכז. הוא מוסיף כי 'לב' הינו המוסד האקדמי היחיד שנותן דגש שכזה על לימודי התורה.

בבית המדרש הגדול והמרווח שבקמפוס בירושלים, שמעו התלמידים דברי פתיחה מפי ראשי ורבני המרכז. הרב יוסף צבי רימון, ראש ישיבה וראש בתי המדרש של 'לב', פתח בברכת 'שהחיינו' נרגשת, שעליה ענו התלמידים 'אמן'.

בדבריו הוסיף הרב רימון כי ככל שמצליחים בלימודי המדעים, יש להוסיף עוד יותר בלימוד התורה. "תורה תמיד חייבת להיות קומה אחת מעל כל דבר", הדגיש.

צפו בוידאו המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר