בכנס 'סרוגים'

גנץ מפתיע: "אין פרטנר פלסטיני. כשיהיה - העם יכריע"

הסדר מדיני עתידי? "כשנגיע לזה, העם יכריע"; הצד הפלסטיני? "אין פרטנר" - יו"ר מפלגת השמאל-מרכז 'כחול לבן' והמועמד לראשות הממשלה בני גנץ, הפתיע בכנס 'סרוגים' (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גנץ בכנס 'סרוגים', היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר כחול לבן בני גנץ, שפתח הערב (שני) את כנס 'סרוגים', הפתיע בעמדותיו המדיניות: הכריז שאין פרטנר פלסטיני וכי בעתיד, כשיהיה הסדר שלום על הפרק, הוא יביא אותו למשאל עם.

"אני בעד שנחתור להסדר מדיני, אבל כרגע לא מונח מתווה על הפרק", אמר יו"ר כחול לבן. "אנחנו יודעים מהם העקרונות הביטחוניים שלנו - בקעת הירדן בידנו, אין חזרה לקווי 67 ושמירה על ירושלים בידנו וגוש עציון חלק ממדינת ישראל. כרגע החלת הריבונות היא לא רלוונטית".

גנץ מדבר

גנץ הוסיף: "אני חושב שמה שצריך לדבר עליו הוא לא על הפרטנר שאין לנו, אלא על מה שקורה לנו בתוך הבית ועל התיקון הנדרש. לא תהיה התנתקות שנייה".

"כשנגיע להסדר, העם יכריע", הצהיר יו"ר כחול לבן. "בהתנתקות היו המון טעויות שאנחנו לא רוצים לחזור אליהם. אם נצטרך, העם יכריע ונגיע להסדר".

"אנחנו לא זזים מבקעת הירדן, לא חוזרים מקווי 67', לא מחלקים את ירושלים ולא עושים שום דבר באופן חד צדדי", התחייב המועמד לראשות הממשלה בני גנץ.

ממפלגת השמאל 'המחנה הדמוקרטי' נמסר בתגובה: "גנץ בכנס סרוגים מסר שהוא בעד משאל לפינוי התנחלויות. אבל איזה פינוי ואיזה התנחלויות? מדובר במסע הונאה, במידה ויישב עם הליכוד ועם חברו הטוב רפי פרץ בממשלה הבאה. אגב, התנגדות לסיפוח לא שמענו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר