הנאום שאחרי הירי

נסראללה: "העולם ראה את ישראל מפחדת"

מנהיג חיזבאללה טען הערב, בנאום ראשון אחרי הירי לעבר כוח צה"ל בגבול, כי "ישראל חלשה יותר מקורי עכביש", וכי היא הושפלה מול עיני כל העולם שצפה בה "מתחבאת" (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
נסראללה (צילום: מתוך טוויטר)

מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה, נשא הערב (שני) נאום ראשון מאז כישלון המתקפה של ארגונו בגבול הצפון, נגד חיילי צה"ל.

"המשוואה היא שישראל מורתעת", טען נסראללה. "הפעולה שלנו לא התרחשה רק אתמול אחר הצהריים, אלא החלה בנאום האחרון שלי ונמשכה עד אתמול".

לדבריו, "ישראל - שטוענת שיש לה את הצבא החזק ביותר במזרח התיכון - במשך שמונה ימים העולם ראה אותה מפחדת, מתחבאת. זו השפלה וחולשה. ישראל חלשה יותר מקורי עכביש".

"הגבול פונה לגמרי, לא חיילים ולא תנועת רכבים לצד הגדר. מוצבים פונו לגמרי, הם פשוט ברחו", לגלג.

נסראללה הוסיף: "הודענו מראש שנגיב על שתי התקיפות. אמרנו בצורה ברורה ובפומבי שנגיב מלבנון ולאורך הגבול בלבנון, ויתכן אף שזה יהיה בעומק ישראל. אמרנו לאויב שיחכה לנו. התוצאה היא, שביססנו את המשוואה והוספנו לעצמנו כוח הרתעה".

"עברנו מתגובה באדמה לבנונית כבושה, לתגובה בתוך פלסטין הכבושה. זה שלב חדש במאבק להגנה על לבנון. לא יהיו לנו עוד קווים אדומים", סיים ממנהיג חיזבאללה את נאומו.

כזכור, מוקדם יותר היום פרסם חיזבאללה את תיעוד ירי טיל ה'קורנט' שביצע אתמול, ואת פגיעתו באמבולנס של צה"ל - שלא גרמה לנפגעים, למרות שבפעולת הסחה ישראלית תחילה נדמה היה שהמתקפה כן הצליחה.

העקיצה של נתניהו לנסראללה (צילום: רועי אברהם וניר שרף, לע"מ)

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו עקץ אותו ואמר: "האיש מהבונקר בביירות יודע בדיוק למה הוא שם".

"שמרנו על בטחון אזרחנו וגם על שלום חיילינו. נמשיך לעשות כל מה שצריך כדי לשמור על בטחון ישראל - בים, באוויר וביבשה, ואנחנו נמשיך לפעול נגד איום הטילים המדויקים", הצהיר ראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר