האירוע ברחובות

אישום: ירה בכנס הפוליטי וזרק את האקדח לבין השיחים

כתב האישום שהוגש היום נגד נער בן 16 שירה לעבר אנשיו של יאיר לפיד בכנס פוליטי ברחובות, ופצע שניים מהם - חושף את ניסיונותיו להסתיר את המעשה החמור שביצע (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
אחד מכדורי הפלסטיק שנורו, ונמצאו בזירה (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה הגישה היום (שלישי) כתב אישום כנגד נער בן 16, בחשד שהוא שירה מאקדח אוויר לעבר פעילים של מפלגת כחול לבן בכנס מפלגתי שנערך ברחובות בשבוע שעבר.

כזכור, כ-150 אנשים הגיעו לכנס של המפלגה ברחובות ביום חמישי האחרון, בו השתתף בין היתר גם יאיר לפיד. עדי ראייה סיפרו שרכב בצבע לבן חלף במקום בזמן שלפיד נשא דברים, ומתוכו נורו היריות, ככל הנראה מרובה צעצוע. שני צעירים נפגעו - בירך וביד. השניים, שסבלו מחבלות קלות מאוד, הגישו תלונה במשטרת רחובות.

לאחר שהאירוע, וגם הרכב ממנו בוצע הירי, תועדו במצלמות העירייה המותקנות בפינת הרחובות, נעצרו שני חשודים במעשה.

לפיד בכנס, רגע לפני הירי (צילום: מתוך הטוויטר הרשמי)

בכתב האישום שכאמור הוגש כעת נגד אחד מהם, קטין, נכתב כי הוא שלף את האקדח מתוך חלון הרכב, כיוון לעבר קהל של עשרות אנשים ולאחר מכן זרק אותו לעבר השיחים.

"הקטין נסע ברכב ביחד עם חברו, כשהגיעו לאזור הכנס של המפלגה, שלף אקדח אוויר מתוך חלון הרכב וירה לעבר קהל בין עשרות אנשים", נכתב בכתב האישום.

כמו כן, לאחר שהנאשם קיבל מסרונים שהמקרה הגיע לאמצעי התקשורת - נטען בכתב האישום - הוא מחק את המסרונים וזרק את אקדח האוויר לעבר שיחים בחניה ברחוב ויצמן בנס ציונה.

במקביל לכתב האישום, ביקשה המשטרה 'מעצר בית' בתנאים מגבילים עבור החשוד, בגין עבירות של תקיפה הגורמת חבלה, שיבוש מהלכי משפט והתנהגות פרועה במקום ציבורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר