טביעה לילית

זוג תיירים טבעו בחוף בהרצליה; הגבר במצב קשה

זוג תיירים טבעו בחוף השרון בהרצליה וחולצו בידי עוברי אורח שטיילו במקום. הגבר, כבן 40, פונה במצב קשה ותוך כדי החייאה לבית החולים. האישה פונתה במצב יציב (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות מד"א)

גבר כבן 40 פונה הלילה (שלישי) לבית החולים במצב קשה תוך ביצוע פעולות החייאה לאחר שטבע בחוף השרון בהרצליה.

כוחות ההצלה הוזעקו לחוף בעקבות דיווח על טביעה של גבר ואישה. עוברי אורח שהלכו בחוף שמעו קריאות לזערה וחילצו מהמים את שני הטובעים.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר כבן 40 במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה ואישה כת 40 במצב קל עם קשיי נשימה.

החובשים במד"א אלעזר רובינשטיין ושם טוב מרציאנו סיפרו: "היינו בסמוך למקום כשקיבלנו את הדיווח על הטביעה. אזרחים סיפרו לנו שבזמן שהם הלכו בחוף הם שמעו קריאות לעזרה וחילצו מהמים את 2 הטובעים. הגבר היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה".

זירת הטביעה (צילום: דוברות מד"א)

פראמדיק מד"א עידן שינה שהגיע למקום ברכב 4×4 הוסיף: "מדובר בחוף מוכרז אבל בשעה מאוחרת שכזו המצילים לא נמצאים. נכנסו לחוף עם ג'יפ ואמבולנס 4×4 שמיועד לאירועים בחוף. העלנו את הגבר לאמבולנס ופינינו אותו לבי"ח במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות ההחייאה. האישה שגם כן חולצה מהים נבדקה על ידנו ופונתה גם היא לבי"ח כשמצבה יציב".

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר דווח למשטרה על טביעה של זוג תיירים בשנות השלושים לחייהם בחוף השרון בהרצליה. עוברי אורח ששמעו אותם זועקים לעזרה משו אותם מהמים. האישה במצב קל והגבר במצב קשה (עפ"י גורמי רפואה) פונו לאיכילוב. כוחות משטרה במקום לבחינת נסיבות האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר